Search
Close this search box.

אושר בטרומית: תוחמר הענישה על פשיעה חקלאית

הצעת החוק של ח"כ אופיר סופר מאפשרת חילוט של רכוש עברייני פשיעה חקלאית.

שתפו :

צילום: פלאש 90

 

לפני מספר חודשים פירסם מרכז המחקר והמידע של הכנסת דו"ח ובו נתונים מדאיגים בנוגע לפשיעה חקלאית. בעקבות הממצאים הגיש חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) הצעת חוק לחילוט רכוש מעברייני פשיעה חקלאית.

מטרתו של חוק חילוט רכוש מעבריינים בפשיעה חקלאית, להרחיב את הכלים העומדים למערכת אכיפת החוק בהתמודדות עם עברייני הפשיעה החקלאית ולהוסיף לכלים אלה מרכיב כלכלי שיאפשר את חילוט הרכוש של מבצע הפשיעה בשווי הרכוש שהשיג בדרך שתפגע באופן ישיר בכיסם של העבריינים.

בנוסף, הצעת החוק מאפשרת  להעביר את הרכוש המחולט מהעבריין לנפגע העבירה בשווי הפגיעה במידה שבית המשפט פסק על אשמת העבריין ועל כך שמגיע לו פיצויים.

לאחר אישור החוק בטרומית יעבור לוועדה לביטחון פנים בראשות חברת הכנסת מירב בן ארי שאף חתומה על החוק.

ח"כ אופיר סופר אמר, "זכות גדולה עבורי שהחוק הראשון שלי שעובר במליאת הכנסת יעסוק בפשיעה חקלאית ובסיוע לחקלאים. כמי שגדל ומתגורר במושב חקלאי בגליל אני מכיר מקרוב את תופעת הפשיעה החקלאית שהפכה למכת מדינה ומהווה פגיעה מכוונת בחקלאים כאשר המטרה הברורה של העבריינים, היא הטלת פחד והשתלטות על שטחים אסטרטגים בנגב ובגליל. על מנת לשמור על החקלאות ולהעניק ביטחון לחקלאים חייבים להגביר את האכיפה והענישה כנגד העבריינים".

 

צילום: פלאש 90.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום