חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרפורמה המשפטית: ״מאבק ארוך בין ראש לבין לב״

איש ״פרויקט 315״ מסביר מה הביא את הקואליציה לרכך את המתווה של הרפורמה המשפטית ולהתקדם לאט יותר ולמה עדיף לקבל את מתווה רוטמן על פני אופציות אחרות

שתפו :

צילום: תומר נאומברג, פלאש 90

לפי מתווה רוטמן המרוכך יותר מהתוכנית המקורית, הקואליציה תוכל למנות את שני השופטים הבאים לבית המשפט העליון, ובהמשך יידרשו להסכמה רחבה יותר. עוד הוצע: בועדה לבחירת שופטי העליון יכהנו בסך הכול 11 חברים, בהם שישה חברי קואליציה ושניים מהאופוזיציה. בנוסח זה יתאפשר לקואליציה למנות שני שופטים שמרנים לעליון.

מושיק קוברסקי מ״פרויקט 315״ אומר שמדובר ב"מאבק בין הלב והראש. כל דבר שנראה כויתור הוא כמובן כואב. אבל צריך לחשב מסלול מחדש כדי שבסוף נגיע ליעד. זה מאבק ארוך ולא נגמר ביום אחד".

קוברסקי: "יש כל מיני ח"כים שדוחפים חוקים מטומטמים, לא מתמקדים במה שקורה וגם אם זה הנהלת הקואליציה צריכה להתמודד. בתוכנית המקורית חשבו שיהיה מו"מ שבמהלכו חשבו להוציא את העיזים שהכניסו לשם. אבל הכל השתבש כאשר האופוזיציה ביקשה לבוא ולהדבר. ברגע שהמחאה התרוממה, וטונות של כסף נכנס, הם נתקעו. לדעתי, המתווה המרוכך הזה הוא הצעה טובה מאוד וזה עדיף על מה שהציגו קודם, כי יום אחד אנחנו יכולים להיות באופוזיציה".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

"השופטים מתנהגים כפוליטיקאים לכל דבר כדי להבטיח את מקומם"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום