חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תנ"צ בדימוס: בניגוד לסרבנות בצה"ל, המשטרה שומרת על נאמנות למדינה ללא תנאים

כיצד דילגה תופעת הסרבנות על המשטרה? תנ"צ בדימוס דובי יונג מסביר מהיכן נובע הפער בין השוטרים לבין קציני צה"ל ושאר כוחות הביטחון

שתפו :

כבר בשנת 2004 נתקל תנ"צ בדימוס דובי יונג במכתב סרבנים של יוצאי סיירת מטכ"ל, בדומה למתרחש היום. לעומת זאת, תופעת הסרבנות דילגה על המשטרה כולל יחידות מג"ב שמתייצבות לכל קריאת חירום ולהתייצבות דחופה למילואים. לדבריו, הנאמנות של השוטרים לתפקידם גדולה מזו של קציני צה"ל הבכירים ואנשי השב"כ והמוסד שחלקם נהנים ממעמד של אליטה.

"הצבא חייב לקחת שליטה על תופעת הסרבנות ולפעול נגדה בחריפות", הוא אומר ויוצא נגד הנאום של גלנט, כמו גם נגד שתיקת הרמטכ"ל והאלופים בצה"ל שמעניקה דחיפה ועידוד לכל הסרבנים. "אנחנו נמצאים בנקודה של המרד הגדול", מתריע יונג ומבהיר כי המאבק הוא לא על הרפורמה אלא על הרצון לפגוע בצביון היהודי ולהפוך את מדינת ישראל ל"מדינת כל אזרחיה".

צפו בראיון המלא:

 

״ככל שאתה בכיר יותר במשטרה – אתה מתרחק מהימין״

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ד. מיכאל
ד. מיכאל
1 שנה לפני

כמה שטויות, אין סרבנות במשטרה שכן רוב השוטרים מקבלי משכורת וזה מקום עבודה, לגבי מג"ב, רוב מוחלט של שרשרת הפיקוד וחלק לא מבוטל של שוטרי הבד"א הם מקבלי שכר וזה מקום עבודתם, בצבא לא הייתה סרבנות של חיילים סדירים או אנשי קבע, מדובר באנשי מילואים ומתנדבים שזכותם המלאה לא לשרת תחת שילטון שפועל להפיכת המשטר לדיקטטורי ולכן כל מה שנאמר ע"י דובי אילו הבלים.

אחד שמכיר
אחד שמכיר
1 שנה לפני

סרבנות רק בראש שלך זו לא סרבנות אלה אי התנדבות.!! זכותו של כול אדם בכול מסגרת בא הוא מתנדב לא להגיע !חבל שהצטרפת לתזמורת המזמרת מסרים שהם אלו שפוגעים במדינה אין סרבנים בצהל! הלוואי שכול אחד מאלו שממשיכים להסית יגיע לקצה קרסולו של המתנדבים האמיצים האלו

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום