Search
Close this search box.

פסטה לעשירים?

המגמה של העלאת המחירים לרשתות הבינוניות לעומת הגדולות נמשכת.

שתפו :

צילום: הדס פרוש, פלאש 90.

 

ההבדל במחירי הפסטה בין הרשתות הבינוניות לגדולות, מקשה עליהן להיות בתחרות. רשת סופר בונוס למשל, החליטה לא למכור את מוצרי אוסם אלא של החברה המתחרה. וברמי לוי, לעומת זאת, ממותג פרטי, זה עולה קרוב לחצי המחיר.

ברשת סופר בונוס, עלו מחירי הפסטה של אוסם ל 6.5 ₪, וכתוצאה מכך הם הניחו שלטים שלא ימכרו פסטה אוסם , עד שיושב המחיר לקדמותו. אך השוואה עם הרשתות הגדולות כגון רשת שופרסל און ליין מראה כי מחיר הפסטה נשאר 5.9 כקדמותו. מסתבר שהמגמה של העלאת המחירים לרשתות הבינוניות לעומת הגדולות שהחלה בסוף 2021 , נמשכת. אם המגמה תימשך , יש לשאול האם יש סיכוי לרשתות אלה לשרוד בימים אלה. בד בבד יש לזכור שייש כוח קניה לצרכנים, שחלקם מזה כבר, כפי שניתן לראות ברשתות החברתיות, עברו לרכוש בחברות מתחרות כגון פסטה בארילה. ברשת רמי לוי הפסטה זהה בכמות, ועולה רק 3.20 ₪. וממותג בארילה במחיר 5.40 ₪.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום