חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מני אסייג: הפגנות הימין מכניסות בי רוח יהודית

מני אסייג בראיון לעו"ד זיו מאור על הפגנות הימין שממלאות אותו ברוח יהודית

שתפו :

יונתן סינדלר, פלאש 90

בימים האחרונים, עם יציאת מחנה הימין להפגנות, נדמה שהשיח השתנה ובעיקר ההרגשה. מכפיפות-ראש של אנשי ימין רבים – לתחושת גאווה.

"כשהלכתי לכנסת עברתי בדרכי בהפגנת שמאל", מספר מני אסייג. "היה לי קשה מנשוא לשמוע את הדברים. ואחרי כמה שעות הגעתי להפגנת הימין ונכנסה בי רוח יהודית ואושר אמיתי".

כאיש תקשורת, אסייג מעביר ביקורת על התמונות היזומות של המשטרה: "זה כל כך סקסי לראות את אבירת האנרכיסטים נעצרת. אם זה אמסלם שנעצר לפני מאתיים שנה על כלום ושום דבר, אז נצלם את אמסלם עם אזיקים כמו עבריין פושע מהפריפריה. אבל שקמה ברסלר זה נלסון מנדלה באישה".

עוד הוא מציין כי הוא מעודד לראות שהימין יוצא להפגנות, מבלי לפגוע באף עובר אורח, בלי לחסום את החיים לאנשים אחרים ובעיקר בלי להשתמש בדגל שקנו מיליארדים בסין, אלא כל אחד הביא את דגל ישראל מהבית שלו.

צפו בראיון המלא:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
חזקיהו
חזקיהו
1 שנה לפני

אני לא מבין מדוע איש התקשורת הזה משבח את המשטרה על כך שהרמת את שלט העצירה.האם הוא מנסה להצהיר כי המשטרה "סקסית"?זה מגוחך!ומה קשור לנלסון מנדלה עם זה?זה מקומם שאיש התקשורת הזה מנסה לצייר את המשטרה כסוג של מושיעים!זוהי דוגמא ברורה לסדר היום האנרכיסטי של האגף השמאלי וזה לא מכבד את ראש ממשלתנו, בנימין נתניהו, שעבד כל כך קשה כדי להגן על עם ישראל.ארץ ישראל שייכת רק לעם היהודי, וכל ניסיון להרחיק אותה מאיתנו הוא ללעג לרצונו של אלוהים.עלינו לעמוד יחד ולהגן על אדמתנו ומנהיגנו מפני מי שינסה לערער אותנו.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום