חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אילנה ראדה ובכיר בפרקליטות בראיון בלעדי

אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה, ובכיר בפרקליטות בראיון יוצא דופן ליגאל מלכה, על הראיות שהוסתרו ועל תושבי הגולן שהתנערו

שתפו :

שי ניצן ומנדלבליט
אוליביה פיטוסי, פלאש 90

"הייתה אכזבה מהגולן, מהאנשים ומהקהילה שגרתי בה", משתפת בצער אילנה ראדה. "על ההתחלה, ביום הראשון, ניסו לצייר את זה כאילו 'אצלנו זה לא קרה' ובואו נעבור הלאה. לפתוח את בית הספר למחרת… זה מזעזע כשלעצמו, ההתעלמות הזאת. זה היה מבחינתי בגידה של היישוב שלי".

עם התחושות הקשות שלה כלפי הפרקליטות היא מתהלכת 16 שנה: "בתחושה שלי, אמרתי כבר בשנה הראשונה – זה כתב אישום שנכתב. זדורוב יהיה אשם. לא היה להם רצון לשמוע שום עדות אלא ללכת עם התזה של הפרקליטות".

עם זאת, היא מציינת שהיו שלבים במהלך המשפט של זדורוב בהם הרגישה אחרת, לדוגמה כשהציגו לה טביעות נעליים. היום היא מבינה שזה היה "אחד השקרים הגדולים בתיק", ושמדובר בראיה שנתפרה. "בתוך החקירה החוזרת התגלו ליקויים של המשטרה, של הפרקליטות ושל שופטים, של אנשים שלא ראו בעבר דברים, של שקרים, רמאויות, השמדת ראיות, הסתרות. הבטן מתהפכת".

היא מזכירה לצופים שבתוכנית "עובדה" עם אילנה דיין אמר שי ניצן שאם יהיה משפט חוזר לזדורוב, הפרקליטות תצטרך לעשות חשבון נפש וליישר את עצמה.

עם סיום דבריה של אילנה ראדה, שנשבעה ללכת עד הסוף ולגלות מי רצח את ביתה, פנה יגאל מלכה לאיש הפרקליטות הבכיר, שי ניצן, בשאלה האם עתה כשרומן זדורוב לא רק קיבל משפט חוזר אלא גם זוכה – הוא מוכן לעשות חשבון נפש כפי שהבטיח.

"17 שנה שאילנה ראדה עורכת את חשבון הנפש שאתה אמור לערוך. איפה היית כל השנים האלה, ואיך אפשר לסמוך על המערכת שהיום מגישה כתב אישום נגד ראש הממשלה?"

מאיש הפרקליטות הבכיר, שי ניצן, לא נמסרה תגובה.

צפו בראיון המלא:

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום