Search
Close this search box.

הרב פיירמן: ״הכח שבנה את המדינה הורס אותה וצריך לסיים את תפקידו״

הרב ד"ר ראובן פיירמן בראיון לשמואל פריד על חילופי התפקידים בין הכח החילוני שבנה את המדינה לבין הכח שצריך להנהיג שמשלב קודש וחול

תגיות

שתפו :

Photo by Mila Aviv/Flash90

אנו בעיצומו של מאבק בין קודש לחול – בין חילוניות למסורתיות. לדברי הרב ד״ר ראובן פיירמן, אנחנו עוברים למעשה מתקופת משיח בן יוסף למשיח בן דוד.

החילונים שהקימו את המדינה הם בבחינת כח יוסף שיודע לנהל את המציאות החומרית. אך הם ניסו להקים מדינה בלי תורה, ומרגע שהקימו ממשלה עם אויבי ישראל לפני שנתיים – הכח הבונה הפך להורס, ולכן עליו לסיים את תפקידו.

את מקומו צריך להחליף משיח בן דוד שעליו לשלב בין קודש לחול כדי להנהיג את ישראל ומשם את העולם כולו. הרב פיירמן מסביר כי "יציאת מצרים" של ימינו היא למדוד את ההנהגה לא על פי הישגים ארציים, אלא על פי נאמנות ליהדות: "הטייסים הסרבנים בגדו במדינת ישראל והיו מוכנים להפקיר אותנו מול האויב. במיונים לקורס טיס יש לבחון, חוץ מאיי קיו, את הנאמנות לערכים יהודיים. אותו הדבר יש לעשות בכל הצמרת השלטונית".

צפו בראיון המלא

טיוח והסתרה של 11 שנים – הסיפור המדהים של איש יאח"ה לשעבר

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
שרה
שרה
1 שנה לפני

יוסף "הצדיק" זכה לתואר זה כי ידע לשלב ידע אלוקי תורני עם כושר ניהול מעשי בשטח. הוא לא מייצג חילוניות אופנתית טרנדית המתבססת על ידע כללי ללא קשר לבורא עולם או לתורתו בת אלפי השנים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום