חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לקראת המשפט של אוריאן בן כליפה: "לא נסתפק בפחות מזיכוי"

שני בן נון, ממטה המאבק למען שוטרת המג"ב לשעבר אוריאן בן כליפה, בראיון לאלעזר שטורם על מסכת העינויים שעוברת אוריאן ועל המדינה שהפקירה אותה

שתפו :

צילום: סימה בר כליפה

שוטרת מג"ב לשעבר אוריאן בן כליפה מואשמת על ידי המדינה על כך שתקפה את בתו של המוכתר במזרח ירושלים, באירוע שהתרחש לפני שנה ושמונה חודשים.

"אוריאן נשלחה לאבטח במזרח ירושלים מחסום שחוצץ בין יהודים וערבים", מספרת שני בן נון. "היא הגיעה עם עוד טירון שהותק שלו בשירות היה שבועיים, והיא קיבלה הוראה שאף אחד לא עובר את המחסום".

בהמשך האירוע, הגיעה בתו של המוכתר, ואוריאן סירבה לאפשר לה לעבור – בהתאם לפקודה שקיבלה. דין ודברים התפתח במקום ולבסוף בתו של המוכתר ניסתה לפרוץ את המחסום ונהדפה על ידי אוריאן.

אוריאן, כידוע, נעצרה ונחקרה במח"ש, ובשלב הזה מצאה את עצמה כמעט לבדה: "המוכתר פגש את אוריאן בבסיס שלה ואמר לה שהוא ידאג שהיא לא תהיה בגזרה. כעבור 12 שעות היא נשלחה למח"ש, עברה מסכת חקירות קשה. אנשים שהיו שם והיו יכולים להעיד לטובתה לא זומנו למח"ש".

בנוסף, מציינת שני בן נון, שאוריאן פוטרה מהמשטרה, וזאת עוד לפני גזר הדין במשפט. "אנחנו לא נסתפק בפחות מזיכוי. זאת תעודת עניות למדינה שהיא בכלל מנהלת את המשפט הזה. זה לא הגיוני שלוחמים שנשלחו לעשות את התפקיד שלהם כראוי יעמדו לדין".

צפו בראיון המלא:

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נתן
נתן
1 שנה לפני

שני צדיקות!

נגה
נגה
1 שנה לפני

האג'נדה השמאלית שולטת בכל הרשויות. במקרה של גיבורת ישראל, אוריין המדהימה, לא היתה מוכנה להכיל את עקשנותה של הבת של המוכתר,ודאגה לא לאפשר לחצופה ,הערביה,הזו לעבור את המחסום. אוריין קיבלה הוראה מפורשת מגבוה,לא לאפשר לאפחד לעבור את המחסום. אורין פעלה ע"פ הפקודה. אז ראבאק! במקום לשבח אותה, כפי שהיא ראויה לכך, החליטו לפגוע בה ברמה הרגשית ולמנוע ממנה לשרת בתפקיד שלה. אני יורקת בפרצופם של "הפחדנים בעלי אג'נדת שמאל". מחד פוגעים באורין הגיבורה שלנו,ומאידך מתחנפים למוכתר שלא יתחיל לעורר את האוכלוסיה הערבית לפרעות. אז המוכתר וביתו מרוצים, ואורין, האהובה שלנו ומשפחתה מתוסכלים.לא מבינים. לעזאזל! מה קורה לנו ???????

יובל
יובל
1 שנה לפני

מי שחושב שהמוכתר הערבוש יהיה מוגן אם היא תורשע טועה בגדול

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום