חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גזר הדין לאוריאן בן כליפא: מאסר על תנאי וקנס

בית משפט השלום בירושלים גזר 8 חודשי מאסר על תנאי ללוחמת מג''ב אוריאן בן כליפא ופיצוי למתלוננת על סך 2,000 שקלים

שתפו :

צילום: סימה בר כליפא

בית משפט השלום בירושלים גזר הבוקר (ג') על לוחמת מג"ב אוריאן בן כליפא שהורשעה בתקיפת ערביה תושבת מזרח העיר קנס בסך 4,000 שקלים. המקרה אירע בנובמבר בשנה שעברה. כמו כן נגזרו על בן כליפא שמונה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי לנפגעת העבירה בסך 2,000 שקלים. השופט כתב כי "מצופה משוטר האמון על שמירת החוק ואכיפתו, להוות דוגמא ומופת לאזרחים שאותם הוא משרת, להפגין שליטה עצמית".

נזכיר כי בן כליפא הוצבה באיזור שער האריות בירושלים וביצעה חסימה במקום. המתלוננת ואחיה ביקשו לעבור את החסימה והיא סירבה לכך. בשלב מסוים, על פי כתב האישום, בן כליפא דחפה את המתלוננת אחורנית. בהמשך, לאחר שאחיה של המתלוננת ניסה להתערב, בן כליפא תפסה אותו בצווארון חולצתו בעוד המתלוננת ניסתה לחלצו. בשלב זה, תפסה הנאשמת את המתלוננת, משכה והסירה ממנה את החיג'אב אשר עטתה על ראשה.

בהכרעת הדין שהרשיעה את בן כליפא מתחה השופטת גם ביקורת על מח"ש: "החוקרים המתינו זמן רב לזמן את העדים לאירוע – בני משפחה של המתלוננת. נוכחות של אבי המתלוננת בחקירת האח ותרגום הדברים מלמדת על טעות יסודית של מח"ש. לא נגבתה עדות משוטרי יס"מ הנראים בסרטונים. בנסיבות אלה שהחקירה התנהלה ברשלנות העמדתה לדין בגין שימוש בהליכי משפט סותרת את תחושת הצדק ולכן אין להרשיעה בה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ילדי עמיגור
ילדי עמיגור
10 חודשים לפני

מדינת הערלות של בגץ ! מיעוט פריוולגי אשכנזי עקום ומתנשא .. העם איתך בן כליפה ! ובעזרש רפורמה משפטית שתשים את המיעוט היודונצי/ האוטואנטישמי במקום

יוסף
יוסף
10 חודשים לפני

זה לא בגץ זה המשטרה הצבאית והפרקליטות

חנן
חנן
10 חודשים לפני

בושה השופט היה חייב לזכות את לוחמת מג"ב מפני שהערביה האלימה עשתה פרובוקציה היא התגרתה בלוחמת וסרטה אותה. מערכת המשפט בישראל רקובה. משחררים עבריינים ומענישים לוחמת.

יוסף
יוסף
10 חודשים לפני

במקום שהמתלוננת תלך לכלא מאשימים את החיילים לכן הם פוגעים ביהודים כי הם לא מתלוננים

יוסף
יוסף
9 חודשים לפני

איפה זכויות הנשים מגינות רק על ערביות את הנאשמת העיקרית בת המוכתר היית צריכה להיות שם בושה מצח ופרקליטות שהחליטה להרוס את מדינת ישראל בכל מחיר הבנים שלהם יהיו הבאים בתור

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום