חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוק מח"ש: "מאיפה נביא חוקרים אמיצים?"

ד"ר חיים שיין מחווה את דעתו על חוק מח"ש שהגיש ח"כ משה סעדה ותוהה יחד עם ללי דרעי מהן הבעיות שעלולות להתעורר והאם זה מקרה שלוין, רוטמן וסעדה הם ה״חנונים״ של הכנסת כך שאי אפשר לתפור להם כתב אישום?

שתפו :

יריב לוין ושמחה רוטמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ח"כ משה סעדה (הליכוד), סגן ראש מח"ש לשעבר, הגיש לאחרונה הצעת חוק שנועדה להפריד את המחלקה לחקירות שוטרים מהפרקליטות ולהפוך אותה לגוף חקירה עצמאי במשרד המשפטים ועורר כצפוי, סערה רבתי בדומה לסערה שמעוררת הרפורמה של השר יריב לוין. 

ד"ר חיים שיין, פובליציסט ומרצה למשפטים משוכנע שזו הצעת חוק הכרחית: "אין היום מי שחוקר את המשטרה ואת הפרקליטות ולכן אני חושב שהצעת החוק הזה חיונית ואני מקווה שתעבור לטובת כל עם ישראל. אם יש לנו משטרה ופרקליטות בעייתיים, מי שסובל זה כלל האזרחים. זה ענין ראשון במעלה שתהיה מערכת שתוכל לחקור את המשטרה ואת הפרקליטות תחת משרד המשפטים".

לדברי שיין, יש רק בעיה אחת בחוק שמציע סעדה: "השאלה היחידה היא מאיפה נביא אנשים אמיצים שיוכלו לחקור אנשי משטרה ופרקליטות? את כל הסטודנטים שלי חינכתי שחייבים אומץ ולצערי אין מספיק כאלה. כל אחד רוצה לקבל את המשכורת ולחזור הביתה בשלום. אני מקווה שזה יימצא. ואין כמו משה סעדה שמכיר מבפנים במשך השנים את מה קרה שם".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

הנשיא הרצוג קורא לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף סיטנר
יוסף סיטנר
1 שנה לפני

הרי כתוב ויהי בימי שפוט השופטים חזל הבינו שכאשר צריך לשפוט את השופט המצב הערכי בשפל המדרגה ואוי לנו מהמציאות הזאת ומשפט נתניהו וכל שאר הפעילות שמתגלה יום יום מראה כמה צריך מוסר וערכים אמיתיים הסטוריה חוזרת בגדול היום אזכרה למשה רבינו מתי תחזור אלינו

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום