חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"טראמפ הוא הפוליטיקאי הכי ישר בתולדות ארה"ב"

העובדה שאחרי 40 שנים שבהן כל רשויות האכיפה בארה"ב חיפשו עבירה אחת שביצע דונלד טראמפ, שנים רבות לפני שהיה נשיא, מוכיחה מבחינתו של יונתן יהב שמדובר בפוליטיקאי שלא דבק בו רבב

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

הנשיא ה-45 של ארה"ב, דונלד טראמפ, נעצר בשבוע שעבר לאחר שהתייצב במשרדי התובע המחוזי במנהטן, אלווין בראג. בתום הדיון מול השופט בעניין כתב האישום נגדו, שבו כפר באשמה, הוחלט שלא להשאיר אותו במעצר והוא יצא לדרכו חזרה לביתו בפלורידה.

לראשונה אדם שכיהן כנשיא אמריקני מועמד לדין – ימים בודדים לאחר שהודיעו לו הרשויות שעליו להסגיר את עצמו לאור כתב האישום שהוגש נגדו מטעם חבר המושבעים שחקר את "פרשת דמי השתיקה" ששולמו מטעמו בשנת 2016 לשחקנית סטורמי דניאלס ולדוגמנית בשם קארן מקדוגל כדי שלא יחשפו את מערכות היחסים איתו, מחשש שהדבר יפגע בנישואיו עם אשתו ובסיכוייו להבחר לנשיאות.

יונתן יהב, מומחה לענייני ארה"ב ואיש מדע המדינה, משוכנע כי מדובר ברדיפה: "צריך להבין שטראמפ הוא השיאן העולמי בחקירות נגדו, כיוון שהוא נמצא תחת חקירה מאז סוף שנות ה-70, מאז שהוא הסתכסך עם ראש עיריית ניו יורק דאז, אד קוץ'. הכל נחקר באינטנסיביות. כמו שראינו, לא מצאו כלום אחרי למעלה מ-40 שנות חקירה".

"לפי זה", אומר יהב, "טראמפ הוא הפוליטיקאי הכי ישר בתולדות ארה"ב. אם אחרי כל השנים לא מצאו כלום מדובר בפוליטיקאי שלא דבק בו רבב".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV עם אורנה ישר

 

מומחה לטרור: הטורקים והירדנים שילמו למוסלמים כדי שיתפרעו בהר הבית

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום