חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שתי דוסיות עם מגדל על הראש מול ארי שביט אחד

מגישות TOV אורנה ישר וללי דרעי מאחדות כוחות בתכנית חדשה. הפעם הן משוחחות על ספק ראיון ספק החלפת חבטות הדדיות שנערך השבוע בין אורנה ישר לאיש השמאל לשעבר ארי שביט

שתפו :

פלאש 90

הנושא הראשון שעלה הוא האיום האיראני, שלשמאל נח לשלוף בכל פעם שמתאים לו, וכשלא – העיסוק בו הופך למושא ללעג ונחשב כהגזמה אובססיבית של נתניהו. ללי דרעי מבהירה: "נתניהו אינו רואה עצמו כפוליטיקאי בלבד בהקשר הזה, אלא כמנהיג ישראל שבא להציל אותנו מהאיום האיראני – ולא רק מהגרעין".

הנושא הבא הוא אמירתו של ארי שביט כי "הימין לא הבין את המנדט המוגבל שניתן לו וביצע מהלכים בניגוד לרצון רוב בוחריו". ללי דרעי שהתמודדה בפריימריז של הליכוד, מעידה שהרפורמה המשפטית הייתה הנושא העיקרי שעלה בעשרות כנסים לפני הבחירות – "כך שלהגיד שבוחרי הליכוד לא ידעו על כך מראש – זהו שקר". אורנה ישר מסכימה: "אומרים שהמהלך היה מהיר מדי, אבל שוכחים שכבר מחכים לו עשרות שנים".

שתיהן מסכימות שהתנהלות הממשלה הייתה שגויה: היא חטאה בהעדר הסברה, ובאמירת הצהרות גדולות בשלב מוקדם מדי. עם זאת, מבקשת ישר להאיר את השהיית החקיקה מזווית נוספת: "בזכותה יצאה האמת של השמאל לאור ונחשף שקר ההדברות".

עוד התייחסו להאשמת שביט את השר יריב לוין בכישלון נתניהו: "אנשים לא מבינים את הDNA הליכודי – הם רגילים למנהיגי השמאל שמתחלפים כמו גרביים ומחכים לליל הסכינים".

בסיום מביעה אורנה ישר את דאגתה מהפיכת בני גנץ ל"מושיע הלאומי", ומבהירה שמדובר באיש שמאל "על מלא" שרחוק מתדמית "הבחור הטוב" שמנסים להדביק לו. ללי דרעי רואה בכך דווקא סימן מעודד לכך שרוב הנאבקים ברפורמה מתנגדים לגישה של יאיר לפיד ומעדיפים דרך מתונה יותר. עם זאת, היא צופה שגדעון סער לא ייתן לגנץ להכנס לממשלת אחדות.

 

מזכ"ל תנועת אריאל: גופים חיצוניים מנסים להלך עלינו אימים

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רודפת צדק
רודפת צדק
1 שנה לפני

שתי נשים חכמות מאד ומקסימות. תענוג לשמוע אותו תמיד!

אוויר נקי בלי עשן
אוויר נקי בלי עשן
1 שנה לפני

ארובות על הראש מונעות זרימת דם חופשית למוח.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום