חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הרוסים לא מתייחסים לאבידות בנפש כאל מחיר גבוה בדרך לניצחון"

כיצד העם הרוסי לא מתקומם אל מול מספר האבידות הנוסק במלחמה מול אוקראינה ואיך זה קשור לסטלין: הפרשנית המדינית של "מעריב", אנה ברסקי, בראיון לאלעזר שטורם מסבירה את האופי ההיסטורי של הרוסים

שתפו :

טילים
פלאש 90

יותר מ-20 אלף חיילים רוסים נהרגו ויותר מ-80 אלף נפצעו בחמישה חודשים של לחימה באוקראינה, כך על פי הערכה של המודיעין האמריקני. מרבית החיילים נהרגו במלחמת השוחות האכזרית בקרבות על העיר בחמוט במזרח אוקראינה, אמר דובר המועצה לביטחון לאומי של הבית הלבן, ג'ון קירבי.

הפרשנית הפוליטית והמדינית של "מעריב", אנה ברסקי, מסבירה כיצד זה לא משפיע על הלך הרוח של העם הרוסי: "בזירה הפנימית הציבור מודע להיקף האבידות אבל צריך לזכור את התעמולה שמציפה את התקשורת הרוסית. מבחינת התפיסה המנהיגותית שההיסטוריה של בריה"מ ורוסיה הקנתה לנו, אף פעם לא התייחסו לאבידות בנפש כאילו יש מחיר שהוא גבוה מדי בשביל להגיע לניצחון".

ברסקי מסבירה כי זה לא התחיל אצל פוטין: "מספיק להסתכל על התחרות בין בעלות הברית במלחמת העולם השניה – מי תהיה המדינה הראשונה שתגיע לברלין? בתחרות הזו נהרגו חצי מיליון חיילים סובייטים בכיבוש ברלין. זה מחיר שלא הפריע לסטלין וזו הגישה. בנוסף, הרוסים מתקשים להודות בתבוסה כי זה יגמור את הקריירה של פוטין".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

תקרית חריגה בשדה התעופה באיחוד האמירויות

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום