Search
Close this search box.

"בהפגנות השמאל יש אווירת נכאים ואין שום דבק"

עו"ד תמר ארבל עומדת מאחורי מחאת ״החאפלה המרוקאית״ מתחת לביתו של אהרון ברק. בראיון לעו"ד זיו מאור היא מדברת על ההבדל בין שמאל לימין ועל העדר גיוון השופטים: "כמעט תמיד אנחנו יודעים מראש מה בג"ץ יפסוק". וגם, כיצד היה עו"ד זיו מאור מרוקאי למשך חמש שנים?

תגיות

שתפו :

Photo by Avshalom Sassoni/Flash90

בחודשים האחרונים השמאל הדהים את הימין – לא רק עם הדיווחים על מספרי המפגינים שהתבררו ככוזבים – אלא גם עם היצירתיות והמיצגים חסרי הרסן. לימין לקח זמן, ובסופו של דבר, בזכות אנשים כמו עו"ד תמר ארבל מ״מטה 64״, יצא גם הוא לרחובות עם מפגן יצירתיות מרשים. האחרון שבהם היה כשאנשי ימין ערכו "חאפלה מתחת לבית של אהרון ברק".

למה חאפלה?

לדברי עו"ד תמר ארבל, "הימין בהתחלה לא יצא מהבית והשאיר את המגרש ריק. אחר כך הגיע זמנו לצאת, אבל כדי לעורר תשומת לב והדים צריכים לעשות את הדברים קצת אחרת. אני פחות הולכת למחוזות הביזאר כמו גלימות אדומות של שפחות או ארונות קבורה של ילדים. רצינו להביא משהו מתוך שמחה ושורשיות, מבלי להגחיך את המרוקאים".

ארבל מוסיפה כי למרות הכעס על הקפאת הרפורמה, "יש דבק שמאחד את הימין וגורם לו לשמוח בהפגנות – אתה לא רואה את זה בשמאל. הדבר היחיד שמניע אותו, לצערי, הוא השנאה למשפחת נתניהו ולציבור הדתי והחרדי".

לעו"ד ארבל היה חשוב להעביר במחאה האחרונה מסר של אחדות – שחג המימונה מסמל: "למרות שיש קומץ שמנסה לפלג אותנו, זאת המדינה האחת שלנו, הצבא שלנו, הדמוקרטיה שלנו, השכול שלנו, וכן – גם הרפורמה של כולנו".

מהי ההפגנה היצירתית הבאה?

צפו בראיון המלא

 

 

אלעזר שטורם בווידוי אישי: "כשחדלתי לקיים מצוות הכרזתי שאינני יהודי"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אידר שלמה
אידר שלמה
1 שנה לפני

יישר כוח
אנחנו נמשיך לשיר
והם יצעקו וינבחו

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום