חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההפגנה מול אהרון ברק: "הוא כמו האדמו"ר שלהם"

איציק שאג הוא ממארגני ההפגנה מול ביתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר השופט אהרון ברק אבל גם הוא לא ידע עד כמה הוא דרך על הנקודה הנכונה כששמע את התגובות. בראיון ליגאל מלכה הוא מספר על ההחלטה לצאת להפגין מולו

שתפו :

מאות פעילי ימין השתתפו בשבוע האחרון בהפגנה מול ביתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר אהרון ברק בתל אביב.

איציק שאג, ממארגני ההפגנות, מסביר את ההחלטה להפגין מול ביתו של נשיא בית המשפט העליון לשעבר: "הוא קרא לצאת מהבית ולהשתולל ברחובות. הוא איש פוליטי, למרות שהוא פנסיונר כבר 18 שנה אבל הראש שלו עובד כמו בן 25, הוא סוחב את הציבור כמו האדמו"ר שלהם. יש לו קהל יעד שמקשיב לו ונאחז בדבריו".

"עד ההפגנה שעשינו נגדו", אומר שאג, " לא קרה שום דבר. לא ידענו על איזה מוקש דרכנו. האנשים באים עם הלב, כי הם מרגישים שהקול שלהם הלך לפח. זו הסיבה היחידה".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

פרופ' אריה אלדד: "יש מספיק מפגינים. לא צריך לגרור את המתים מקבריהם"

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
9 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מצדדת ברפורמה משפטית בהקדם
מצדדת ברפורמה משפטית בהקדם
1 שנה לפני

להמשיך בעקביות את ההפגנות מול ביתו של אהרון ברק. הוא קרא להפגנות אז זה תקף מכל צד! אין קשר ליוצא שואה ו/או לגילו, כל עוד הוא נוקט להביע עמדות.

מירי
מירי
1 שנה לפני

צודקים לחלוטין,אהרון ברק מתמם,הוא מסית וקורא לצאת להפגנות,הם הדיקטטורה,נלחמים לשמור על המקומות שלהם ,חייבים תיקון במערכת המשפט ומזה הם חוששים .

שרה
שרה
1 שנה לפני
הגב ל  מירי

מירי .מסכימה איתך במאה אחוז

אם הוא בז מתערב, שלא יבכה כשיהיה בצינוק של הממשלה
אם הוא בז מתערב, שלא יבכה כשיהיה בצינוק של הממשלה
1 שנה לפני

אהרון ברק עם כל מה שהוא כן, הוא לא הריבון של מדינת ישראל ולכן כל החלטה שלו שעוסקת בהחלטות ריבון, אסור לו להתבטא בהקשריה.נקודה.

שרה
שרה
1 שנה לפני

אהרון ברק ידוע כשמאלני .פעם היה שופט ,היום זה סוס עייף .לדבר עליו תמיד בלשון עבר מפאת גילו. מופלג .הוא מתסיס והוא שחקן .הרפורמה תגיע ולא יהיה מנוס מיזה .מספיק לשלוט על בתי המישפט דיי

אור
אור
1 שנה לפני

חייבים לקרא לו בשמו ואם קוראים לו ״האדמור״ יש לציין מה זה אדמו״ר

גבי ל.
גבי ל.
11 חודשים לפני

הנה בא השטף האופייני לכל הימין שלא מבין באמת כמה מזל יש למדינה שהוא היה מוביל של מאבק נגד השתלטות של פוליטיקאים קטנים על המשפט בארץ. בתקופה שהוא פעל היה קרב נטוש בין ניסיונות חוזרים ונשנים לעבור על החוק ולבצע מהלכים לא חוקיים וגם לחוקק חוקים אנטי דמוקרטיים בפירוש. בשטח ההפקר בין חוקים קיימים לבין צעדים אנטי חוקיים היה צורך בשופטים אמיצים שיעצרו את הטרוף. עכשיו יפרצו את החומה הבצורה שהוא בנה נגד השתלטות הפוליטיקאים על החוק והפוליטיקאים העלובים יחסלו את שאריות החוקיות של פעולות הממשלה. מי שיסבול הכי הרבה אלו המסכנים מהפריפריה כי לא יהיה מי שיייתן להם סעד משפטי. המזרחיים באו בטענות מוצדקות יותר או פחות לגבי אי שיתופם בעליון, בעיה שפתרונה לא קשור לחיסול העליון כבלם להשתוללות השלטון. אין צורך בחיסול עצמאותו של העליון ומינוי מזרחיים. בינתיים כל פעולות הימין להשתלט על העליון הביאו למינוי אשכנזים מתנחלים. גם בהמשך הימין ימנה יותר אשכנזים מתנחלים ולא מזרחיים ראויים.

trackback

[…] אהרון ברק הצליח להטמיע בישראל את תפיסות המוסר הזרות וכך מקבלים […]

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

9
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום