חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אימו של עמית בן יגאל הי"ד: "הוא הלך לשליחות מיוחדת במינה"

נאוה רביבו, אימו של חייל גולני עמית בן יגאל הי״ד שנרצח לפני שלוש שנים בפעילות מבצעית, מספרת על התאריך המיוחד והסמלי בו נפל, על המטרות שהיא משתדלת למלא בשמו וגם על מיצגי השכול במסגרת המחאה

תגיות

שתפו :

צילום: אמהות בחזית

לפני שלוש שנים נרצח לוחם גולני עמית בן יגאל הי"ד במסגרת פעילות מבצעית בכפר יעבד שבצפון השומרון, ביום י"ח באייר והיה בן עשרים ואחת בנפלו. הוא הובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בבאר יעקב.

אימו נאוה רביבו בראיון ליגאל מלכה מספרת על הצמידות המצמררת בין תאריך פטירתו של עמית ליום ההילולה של רבי שמעון בר יוחאי:  "יחד עם זה שזה בוקר קשה, היום הוא י"ח באייר. האור הגדול היה לפנות בוקר וזו ההילולה של רבי שמעון בר יוחאי. בעלות השחר הוא נפל, וזה מדהים כי שלוש שנים אני צועדת את המסע הזה בדרכו של עמית, ואני רואה שהמשפט של רשב"י ש'אין האור נגלה אלא מתוך החושך' זה אחד המשפטים שמלווים אותי".

"הבן שלי צדיק", מספרת נאוה, "הוא הלך לשליחות מיוחדת במינה, לאחד את העם ולהביא גאולה. ואני אעשה הכל כדי שהעולם הזה יהיה הרבה יותר טוב כדי שנתאחד. דווקא בימי המבצע בדרום, סמוך לעיר הולדתי בשדרות, אני בונה בית כנסת וזה מוכיח שעמית לא הלך לשום מקום".

וגם: מה דעתה על המיצג המזעזע של עגלות התינוקות עם ארונות הקבורה?

צפו בראיון המרגש באולפן ערוץ TOV

מספיק להתבייש בזהות היהודית שלנו!

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום