חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ענת גופשטיין: "אני לא מתחרטת שהופענו בתוכנית של צופית גרנט"

גופשטיין מתייחסת לאפליה שסבלה ממנה בתכנית "צופית ללא גבולות" ביחס לתכנית שעשתה צופית על ערבים

שתפו :

ענת גופשטיין, ראש מערך הטיפול בארגון להב"ה ומייסדת הארגון ביחד עם בעלה בנצי, מדברת על ההופעה המתוקשרת שלה ושל משפחתה בתוכנית "צופית ללא גבולות". "הסכמנו להצטלם לתוכנית של צופית גרנט כי עם כל העטיפה השמאלנית, חשוב לי שיראו מה אנחנו עושים באמת", מספרת ענת. "יש ניסיון לטשטש את העשייה המבורכת שלנו", היא מוסיפה. ענת מספרת על הסתרת העובדה שערבים מנצלים בנות, ושרוב הנערות בסיכון במדינת ישראל מנוצלות על ידי ערבים.

ענת משתפת במוטיבציה שלה להשתתף בתוכנית: "היה חשוב לי שיתנו לי לדבר. הרבה אנשים ראו את הכתבה ואמרו "לא ידענו". מי שמאפשר לנו לדבר – אנחנו מדברים". היא קובלת על כך שבנות נפגעות יום יום ואף אחד לא מדבר על זה.

יחד עם זאת, אומרת ענת בנחישות ובאומץ לא מבוטל, בהתחשב באקלים התרבותי הנוכחי: "אני לא אתפשר על דעותיי, אני אגיד את מה שאני מאמינה בו. אם אני חושבת שצריכה להיות פה מדינה יהודית – אני אדבר על זה".

אבל היא מסיימת באופטימיות ואומרת: "אני חושבת שמשהו נעשה שם, גם אצל צופית, גם אצל ההפקה. נעשה שינוי. משהו השתנה, נפתח הלב". ענת משתפת שאחרי התוכנית של צופית הארגון קיבל יותר פניות, ואם כן, ההשתתפות הייתה נכונה, למרות שצופית הגיעה עם דעות קדומות. נכון, לערבים בסילוואן צופית עשתה הנחות שמשפחת גופשטיין לא זכתה להן, אבל זה ממש לא מעניין אותם, הם רק רוצים להציל את הנערה הבאה, והם מבקשים מאיתנו, מעם ישראל כולו, שנעזור להם להגיע אליה ולהושיט יד.

צפו:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום