Search
Close this search box.

סניף של רשת BE הסתיר תמונות נשים ועורר סערה

סערה התעוררה ברשתות החברתיות לאחר שסניף של רשת BE הסתיר תמונות נשים בסניף בני ברק

תגיות

שתפו :

יוסי אלוני פלאש 90

לפני מספר ימים פורסמה ברשתות החברתיות תמונה שצולמה באחת מחנויות רשת BE מבית שופרסל, בית מרקחת בעיר בני ברק. בתמונה אפשר היה לראות מחלקה של מוצרים לטיפוח השיער המיועדים לנשים כאשר מדבקה סגולה מסתירה את פני הדוגמנית שעל האריזה.

צייצנית בשם סתיו אלה העלתה את התמונה המדוברת וכתבה בציניות: "נשים לא ייפגעו, אתן סתם היסטריות".  

לאור דברים אלה הגיבה רשת שופרסל: "רשת BE מכבדת את כל המגזרים באוכלוסיה הישראלית. מדובר בתמונה שצולמה בסניף ייעודי בבני ברקהפונה בעיקר לאוכלוסיה החרדית. נדגיש כי מדובר בסניף זה בלבד".

מיכל אגמון, צייצנית חרדית מובילה ברשת הטוויטר אשר ידועה בציוצים השנונים והסאטיריים שלה, החליטה להתייחס לנושא ברצינות: "בחיי שלא הבנתי מה הבעיה עם בית מרקחת שמתחשב בחרדים, ומכסה במדבקות מוצרים עם תמונות של נשיםהרי לא מדובר פה בכפיה או בהשחתת רכוש של מישהו אחר, אלא בהחלטה מושכלת של עסק פרטיהדוגמנית שבתמונה לא נמצאת שם פיזית כדי להעלב, אז במי בדיוק זה אמור לפגוע? אני אגלה לכם סוד, גם כשאני נכנסת לחנות באיזור חילוני ורואה פוסטרים של בחורות חצי ערומות, אני כאישה מרגישה נבוכה, אבל אני מבינה שאלו הערכים של האנשים כאן ומכבדת אותםלמה שלא תנהגו באותה מידה עם שומרי ההלכה החרדים?"

מתברר שסוגיה זאת היא לא סוגיה של ימין או שמאל, דתיים מול חילונים. צייצנית בשם רונית שגיא שמגדירה עצמה "חברת תנועת הליכוד", יצאה כנגד אגמון: "סורי לא מסכימה איתך, למחוק פרצוף של אישה רק בגלל שהיא אישה, זה לא מקובל!!! אז בואי נמחק מהמרחב הציבורי שלהם גם פרצוף של גבר?!"

אגמון לא נשארה חייבת והשיבה: "‏‎לא נראה לי שיפריע להם שלא יהיו דוגמנים בפרסומות, ובכל מקרה לא מדובר על "למחוק מהמרחב הציבורי" אלא על עסק פרטי שהחליט להתחשב בהם".

הסערה סביב המדבקה הסגולה, הסתיימה עם הסרתה: "פרסום: הנשים חוזרות לסניף BE בבני ברק. בלי מדבקות ובלי הסתרות. סיום נכון של שופרסל לפרשה עגומה",  כך פירסם מגיש "הצינור", גיא לרר.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
1 שנה לפני

בקום המדינה האדם הדתי לא התנהג ככה. דורש שנשים יצאו לו מהמרחב בשביל שיוכל לתפקד. במצב הנוכחי, שהם באים בדרישה שהצבא יהפוך לחרדי החדש שמדיר נשים וחייב שכולם יכבדו אותו ויתנו לו דירה ומכונית על חשבון הציבור. עדיף שיקימו לעצמם מדינה נפרדת עם צבא שיתאים להם. שייקחו את המקומות הקדושים. אנחנו נבוא לבקר — רק שייתחשבו ויתנו לבעלים לבוא ביחד עם הנשים.

אלטר לפח האשפה
אלטר לפח האשפה
1 שנה לפני

צריך לרדוף ולמחוק את החרדים אחד אחד.
תארו לכם שהחרדים לא היו מושמדים בשואה. והיו מגיעים לישראל. מה היה מצבם של הנשים בישראל. איום ונורא.
אשה שהתלוננה שבעלה מתעלל בה מינית אמר לה הרב שתפקידה לספק את כל שגיונותיו.
היום אפשר לאישה להיות בהריון וללדת ולהיות אם ולפרנס יחידה, כפי שהאשה החרדית עושה היום. האישה יכולה את כל זה לעשות בלי גבר. בלי הנוזל שנפרש לו. בא לאלץ לתת לגבר לגעת בה ולא לחיות בקרבתה.
גברים צריכים לחזור לשמורה של הג'ונגל. את הרב אלטר צריך לסרס. ולקטוע לו את הלשון שמלמדת פגיעה בנשים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום