חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מעמירם בן-אוליאל נשללות זכויות שניתנות בחופשיות למחבלים רוצחים

עמירם בן-אוליאל מוגדר כאסיר בטחוני ולכן הוא כלוא בבידוד תוך הגבלות קשות - מה שלא ניתן לומר על מחבלים שביצעו פיגועים. דסי שטרן, דוברת "מטה צדק למען עמירם", מספרת לעו"ד זיו מאור על המאבק למען זכויותיו

שתפו :

Photo by Olivier Fitoussi/Flash90

כמעט ארבעה חודשים חלפו מאז שבית המשפט העליון הכשיר את העינויים הבלתי חוקיים שעבר עמירם בן אוליאל ואגב כך הרשיע אותו ברצח המשפחה בכפר דומא ב-2015, לאחר שלושה ערעורים.

דסי שטרן, דוברת "מטה צדק למען עמירם", מבהירה כי ככל שמעמיקים בפרטי התיק מבינים שהוא מבוסס על טענה שאינה קבילה ואינה חוקית: הוצאת הודאה בעינויים. ארגון "חוננו" פועל למען בן-אוליאל במישור המשפטי, ואילו המטה דואג לזכויותיו, כמו הוצאתו מבידוד.

עמירם בן אוליאל הוא היהודי היחיד בכלא שמוגדר כ"אסיר בטחוני", וזהו תקדים לכל אסיר בטחוני אחר: האסירים הביטחוניים הערבים שביצעו פיגועים כלואים ביחד ואינם שוהים בבידוד. יתרה מכך, על עמירם חלות הגבלות נוספות שאינן חלות על המחבלים "ומנסות להתאכזר אליו ולגמור אותו עד הסוף".

עו"ד זיו מאור מבקש להבהיר כי מעולם לא היה מקיים את הראיון לולא קרא את שלושת פסקי הדין שכלל לא שכנעו אותו, והביאו אותו למסקנה החד משמעית כי "שב"כ העליל על בן אוליאל עלילת דם חמורה ובלתי רגילה".

אלו תגובות מקבלים דסי וחברי המטה על פעילותם?

צפו בראיון המלא

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נתן
נתן
11 חודשים לפני

זיו זה אחרי המשיח…..

דר עוז
דר עוז
11 חודשים לפני

מאז שפגשתי ברוע שופטים עוכרי דין שוטרים מח״ש הוספתי את השב״כ מנכ״לים מסוימים מנהלי בנקים ולה ביטוח כל אלה בקטגוריה של הרוע הנאצי החדש ישן בארץ ישראל
פושעים לכל דבר ! מי שפוגע זכויות אדם תוך כדי עלילה או גביית עדות והודאה בלחץ של עינויים שונים כמוהו כרוע הנאצי קומוניסטי סטלין סטייל
צפון קוראני אין פלא מדוע הנאצים וגרורותיהם שנאו יהודים והענישו גם ילדים נשים וטף תמימים מי שלא מאמין שישמע ויפתח פסקי דיפ של שופטים פושעים מבית הנאציזם בישראל
חוויתי מ עלילות ופשעיהם הכלכליים נפשיים
״רוצחים״! זו המילה להגדיר אותם ובטוחני שלא יחצו ימיהם ויענדו במחלות וקיצור חייהם
זה אמנם לא יעזור לקרבנות אבל זהו עונשם מבורא עולם איש לא יתחמק מפשעיו ״!

שלמה
שלמה
11 חודשים לפני

מדינת ישראל מלאה בפושעים נאצים בצבא במשטרה בבית המשפט ובשב"כ, שידיהם מגואלות בדם יהודים חפים מפשע. אם ממשלת הימין של סמוטריץ ובן גביר לא מטפלת בהם, גם הם שותפים לפשעים.

Martine
Martine
11 חודשים לפני

צריך להפוך שולחנות, לא רוצים תנאים בסיסיים, רוצים את היהודי הזה החוצה. להכשיר עינויים? לצאת החוצה ולהפוך שולחנות!! כן, כן, להפוך שולחנות!!

רבקה
רבקה
11 חודשים לפני

מזעזע! בהנחה שאוליאל זרק בקבוק תבערה, זה לא רצח זדוני! הרי הוא לא ידע לכאורה מי נמצא בבית בכלל? בקבוקי תבערה נזרקים ע"י ערבים באופן שגרתי כול הזמן ולא מתרגשים מזה. אנחנו בדיקטטורה אכזרית.

רבקה
רבקה
11 חודשים לפני

ארץ ישראל – הארץ שלי, עם ישראל (היהודי) – העם שלי, מדינת ישראל – ל א המדינה שלי.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום