Search
Close this search box.

סדום זה כאן: כתב אישום יוגש נגד הנערים שנסעו ברכב עם אהוביה סנדק

כתב האישום יכלול יידוי אבנים, חבלה לרכב וטרור

תגיות

שתפו :

הפרקליטות הודיעה היום לעורכי הדין של הנערים שנסעו ברכב עם אהוביה סנדק ז"ל בזמן שהשוטרים נגחו ברכב וגרמו למותו, כי הוחלט להעמידם לדין בכפוף לשימוע.

על פי הדיווחים, העבירות המיוחסות לנערים הן: מעשה טרור של חבלה בכוונה מחמירה, יידוי אבנים לעבר כלי תחבורה, חבלה במזיד לרכב ממניע גזעני וייתכן שיוסיפו סעיף של נהיגה ללא רישיון.

הפרסום הראשון בנוגע לכתב האישום הגיע מיד לאחר שהיועץ המשפטי לשעבר אביחי מנדלבליט החליט לסגור את תיקי החקירה של השוטרים ממחוז ש"י שהרגו את סנדק ז"ל.

https://tovnews.co.il/%d7%90%d7%91%d7%a8%d7%94%d7%9d-%d7%a1%d7%a0%d7%93%d7%a7-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%95-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%94%d7%95%d7%91%d7%99%d7%94-%d7%96%d7%9c-%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%90%d7%9e/

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אשר מייצג את הצעירים הגיב: "רצחת, טייחת והאשמת – יום שחור למערכת אכיפת החוק בישראל. כתב החשדות הוא ניסיון נואש ואחרון של השוטרים בחסות הפרקליטות, להימלט מעמידתם אל מול האמת המרה, שהם הנאשמים שגרמו למותו של אהוביה סנדק ז"ל ולפציעתם של הצעירים הנוספים, וזהו כתב הגנה שלהם".

"אנו בטוחים שלאחר בחינת חומר הראיות, תתגלה האמת והתמונה המלאה. ככל שיוגש כתב אישום לבית משפט כנגד הנערים, הוא יהפך לכתב אישום כנגד השוטרים, הם יעמדו על דוכן העדים ויעידו כנאשמים וידרשו לתת תשובות לגבי שפיכת דמו של אהוביה ז"ל תשובות לשאלות רבות שהציבור ממתין להם זמן רב. בל נשכח כי נחשף ואין מחלוקת כי השוטרים, בסיוע גורמי מח"ש, טייחו את החקירה, כלל הנראה שיבשו אותה, נהגו בפרעות, ושלא על פי הנהלים, כך גם לפי קביעתו של היועמ"ש בעצמו", הוסיף עו"ד קידר.

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "סדום זה כאן. גם סגרו את התיק נגד השוטרים שנגחו ברכב וגרמו למותו של אהוביה סנדק ז"ל וגם הוסיפו חטא על פשע ומעמידים לדין את הנערים שנסעו עמו ברכב. חרפה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום