חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השומרון משיב מלחמה – חברי הפרלמנט האירופי יילחמו נגד קמפיין ההסתה נגד המתנחלים

יוסי דגן קיים מרתון הסברה בפרלמנטים באירופה נגד מימון קמפיין ההסתה: "אלימות המתנחלים", והשתלטות על שטחי C.

שתפו :

קמפיין ההסתה של השמאל הקיצוני "אלימות המתנחלים" וההשתלטות על שטחי C הממומן במיליונים רבים ע"י האיחוד האירופי, זוכה לתשובה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, קיים השבוע מרתון פגישות עם חברי פרלמנט אירופי, חברי פרלמנט בפרלמנט הצ'כי וההונגרי, במסגרתו הביא לידיעתם כי עשרות מיליונים מכספי משלם המיסים האירופי הולך למימון פעולות אנטי ישראליות בהן קמפיין "אלימות המתנחלים" שמטרתו השחרת ציבור המתיישבים, וכן השתלטות של הרשות הפלסטינית הפוגעת בריבונות הישראלית, על שטחי C.

https://tovnews.co.il/%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%9a-%d7%90%d7%aa%d7%a8%d7%99-%d7%9e%d7%95%d7%a8%d7%a9%d7%aa-%d7%91%d7%a9%d7%95%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%9f-%d7%9e%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%99%d7%9d/

חבר הפרלמנט האירופי איוון רור אמר לדגן:

"אנחנו נפעל יחד, במשותף כדי לחזק את המטרות המשותפות שלנו, אנחנו תמיד נפעל יחד גם למען ישראל, וגם למען אירופה, נלחם יחד נגד שנאה ונגד חרם כלפי התושבים שלכם".

יאן ברטושק, סגן יו"ר הפרלמנט הצ'כי, הבטיח שיתוף פעולה ואמר לדגן:

"אני מאחל חיים ושלום לכל אזרחי ישראל" ברטושק התייחס להסתייגותו מחרם על יהודה ושומרון והוסיף: "אנחנו שמחים מאוד שהפרלמנט הצ'כי התנגד לסימון מוצרים מהשומרון, ואני מקווה ומאחל למדינות שלנו ישראל צ׳כיה המשך שגשוג לשיתוף פעולה במהלכים בעתיד הקרוב והרחוק" ברטושק סיים בברכות לתושבי יו"ש ואמר: "מוסר דרישת שלום חמה מתושבי צ׳כיה לתושבי יהודה ושומרון".

דניאל הרמן, שר התרבות של צ'כיה לשעבר, נפגש גם הוא עם ראש מועצת שומרון בצ'כיה ואמר:

"אני מברך אתכם מלב אירופה, מהרפובליקה הצ'כית, זה היה תענוג לפגוש שוב את ידידי יוסי דגן, דיברנו על הסיטואציה הלא פשוטה עבור המתגוררים בשומרון, אני רוצה להבטיח את הסולידריות שלנו, נפעל יחד במישור הפוליטי לחיזוק הבניה בשומרון, הרפובליקה הצ'כית היא ידידה של ישראל ואנחנו דוחים את החרם על המוצרים שלכם, נלחם יחד נגד שנאה ונגד חרם כלפי התושבים שלכם.

אני שמח שיש כזה שיתוף פעולה בין המדינות שלנו, ואני מצפה לחיזוק שיתוף הפעולה. אני מקווה שנוכל להיפגש שוב"

ראש המועצה האזורית שומרון הסביר את ההחלטה לצאת למרתון פגישות בפרלמנטים באירופה בנושא זה:

"כשאומרים את האמת – אנשים מצטרפים, חברי פרלמנט רבים נלחמים אתנו יחד". עוד הוסיף דגן:
"לצערנו, ללא ידיעת משלם המיסים האירופי, נעשה שימוש בכספו למטרות אנטי ישראליות מובהקות. לצערי משרד החוץ לא עושה את תפקידו ולא מנסה ולו במעט לשנות את הפרדיגמה, לעצור את ההשתלטות של הרשות הפלסטינית על שטחי C במימון אירופי ואת קמפיין ההסתה האנטישמי נגד מדינת ישראל המכונה "אלימות המתנחלים", ומטרתו להפוך באופן ציני את הקורבן לתוקף. אני מקווה שמשרד וממשלת ישראל יתעשתו ויחלו לפעול כפי שהם מסוגלים בפרלמנטים באירופה לעצירת מימון אירופי למטרות אלו, בדיוק כפי שעשינו בעצירת מימון אירופי למימון משכורות למחבלים של הרשות הפלסטינית".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום