חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שר החינוך יואב קיש לראשי האוניברסיטאות: ״אני מאשים״

שר החינוך יואב קיש שיגר היום מכתב חריף מאוד לראשי האוניברסיטאות בישראל על התנהלותם הפוליטית

שתפו :

פלאש 90

"אתם אחראים ישירים לפגיעה הקשה בחופש הביטוי באקדמיה. פעלתם בצורה פוליטית קיצונית לסתימת פיות של מחנה שלם שחושב אחרת מכם. אתם גרמתם את הנזק הגדול ביותר לממסד האקדמאי שאתם מנהלים.

אין בי פליאה שהובלתם את הממסד האקדמאי למצב הקשה הזה. מצד אחד, אתם נלחמים על "חופש ביטוי ודמוקרטיה" ולטענתכם הנפת דגל אש"ף (תומכי טרור) היא חלק מזכויות לגיטימיות, אבל במקביל בחודשים האחרונים פעלתם נחרצות לסתימת פיות של אנשי ימין, הדרת עמדות שנוגדות לעמדתכם ונתתם לזה גיבוי ולגיטימציה.
צר לי שאין חופש ביטוי אמיתי באקדמיה. מצד אחד נלחמים בחורמה להגן על חופש הביטוי של שמאל פוליטי קיצוני, בו בזמן שהצד השני במפה הפוליטית
מושתק באלימות בין כותלי האקדמיה.

אני מאשים

אני קורא לכם להתעשת, שנו את התנהלותכם ותפעלו אקטיבית לשם הגנה על חופש הביטוי של כלל הדעות בקמפוס גם אם זו לא דעתכם הפוליטית"

orna
Author: orna

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
10 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

לא נלחמים על חופש ביטוי. נלחמים על ערכי יסוד הדמוקרטיה. זו הקואליציה הכי מסיתה ומסוכנת שהכרתי בימי חיי. איך אפשר לקרוא לזה רפורמה כשהפוליטיקאי רוצה לקחת 100% מהכוח השלטוני לידיו? שכרון כוח ועל הדרך הדרת נשים ועידוד חוסר יצרנות מלא מלא. האמת שלהם היא כמו נרטיב פלסטינאי. שבריר קטן של אמת והמון פנטזייה אנטי-ישראלית. החוצפן הזה לוין פנה לנשים וטען שהשופטים הגברים שהקואליציה החרדית שלו תמנה יגנו עליהן.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

לעג לרש. קואליציה שמדירה נשים וכל מי ששונה בוכה שלא נותנים לה חופש שיסוי והסתה. אם תרצו, שפעם העלו נקודה לגיטימית של תעמולה פרו-פלסטינאית מעלים קמפיין דוחה עם המילה "הם" על כל מי שלא חושב שזה רעיון טוב לתת לפוליטיקאים 100% מהכוח השילטוני — במיוחד שאלו מדירים נשים וממנים רק גברים לכל התפקידים ונותנים תקציבי עתק לבתי ספר שהתלמידים מסיימים שם בלי תעודת בגרות.

אלי בי
אלי בי
9 חודשים לפני

אתה הבנת מה שאמרת?

יוסף
יוסף
11 חודשים לפני

בעיניהם היית קשקשן ותשאר קשקשן מר קיש כי לדאוג למינויים למקומות הנכונים והמשפיעים או ליצור ועדות שיעקפו וימנו אנשים לתפקידים לא מסוגלים פשוט בושה

Maxim
Maxim
10 חודשים לפני
הגב ל  יוסף

אדון קיש אתה אכזבה גדולה לימין כל כולך בלוף גדול קיבלתה תפקיד ואתה מחררבן אותו כמו שמאלאני במקום להגיד בברור לאוניוסיטאות אים אתם תמשכו עים הדגלים הפלסטנים ועים אגנדה השמאלנית אז אתם מפוטרים ולא יהי לכם תקציו .וכל הפרופסורים השמאלנים הבני זונות שילכו לחפס בפחי אשפה או שתעברו לעזה.

הדסה שלום
הדסה שלום
11 חודשים לפני

כ"ראש ועדת החוקה" מקום שבו כל אחד צריך להביע דעה לוקח רוטמן הדיקטטור וסותם לכל מי שחושב אחרת את פיו מיתעלל ומישתלח באנשים
מבוגרים ומוציא אותם בכוחניות מהאולם…
"ניזכור ולא נישכח"

בוע
בוע
10 חודשים לפני

חבורה של קופים-צאצאי הקוף הקדמון

ירמיהו
ירמיהו
10 חודשים לפני

זו הקואליציה הכי חבולה רק מםני שהיא דפויה ויהודית.
האקדמיה מאבדת את דרכה הציונית וסותמת פיות של מרצים מימין.
זו דיקטטורה דל דמאל שמאבד את אהבת העם והארץ ולא ברור לאן הם מובילים.

משה רי
משה רי
10 חודשים לפני

על זה נאמר
בושה בושה בושה
ואם בהילות האקדמיה לא מבינים את הכתוב אז:
Shame Shame Shame
ואם זה לא מספיק לכם שם באוניברסיטה, אז לכו לע לעז לעזא (לעזה) לעזאזל!!!

ישראלי
ישראלי
10 חודשים לפני

אנשי השמאל הפלורליסטים אומרים שיילחמו על זכותו של כל אחד להביע את עמדתו. בפועל האמירה הזו היא קשקוש. אחד שדעתו מנוגדת לדעתם מיד הוא הופך למסית לפשיסט לאחד שיש להשתיקו בכל מחיר, רק את הדעה של עצמם הם מוכנים לשמוע , כל דעה אחרת פסולה לחלוטין. הרפורמה המשפטית הייתה צריכה לבא מזמן .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

10
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום