חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר גדי טאוב: מדוע הרייטינג של הערוצים הגדולים צונח?

ד"ר גדי טאוב בראיון לדנה ורון על הערך האמיתי של השמאל בגלי צה"ל, על הכח של הערוצים הגדולים שהולך ופוחת ועל המשך הדרך למימוש הרפורמה המשפטית

שתפו :

צילום: הדס פרוש / פלאש 90

גלי צה"ל היא לא רק "הבית של החיילים", היא גם הדרך של השמאל להכשיר אנשי תקשורת שישרתו את האג'נדות שלו בכל מסגרת שאליה ימשיכו בוגרי התחנה בתום שירותם.

כך מסביר ד"ר גדי טאוב מדוע תחנת הרדיו גלי צה"ל חשובה כל כך לאגף השמאלי של המפה הפוליטית.

ד״ר טאוב מדבר על האופן שבו מנצל היטב השמאל את אמצעי התקשורת בכדי לייצר רשמים מוטעים לשם קידום הרעיון.

כך, לדבריו, נופלים גם אנשים אינטליגנטים במלכודת המניפולציה ומביא לדוגמא את ד"ר שקמה ברסלר, ממובילות המחאה נגד הרפורמה המשפטית, שמודה כי לא קראה את סעיפיה משום שסמכה על מה שאחרים אומרים.

את אנשי המחנה הלאומי הוא מבקר ואומר שבמקום לייצר אלטרנטיבות ראויות הם עסוקים בלהתלונן על אג'נדות שמאל ששולטות בתקשורת.

טאוב מנתח את שתי הגישות ביחס להמשך המאבק על המשילות של הרוב במדינה ומסביר כיצד ניתן לגייס את רוב האזרחים לתמיכה ברפורמה באמצעות הסברה מתאימה.

צפו בראיון המלא:

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

יש לך בעיה. הקואליציה החרדית שלך מפטרת נשים וממנה גברים במקומן. הדרת נשים מלא מלא. זה לא בתשקורת השמאלנית ולא בשופרים של הקואליציה. רק צריך לחפש את רשימת המנכ"לים של משרדי הממשלה ורואים את השמות של כל המינויים מתחילת השנה (24 גברים). בלי אישה אחת. אותה קואליציה רוצה למנות רק גברים לבתי המשפט. והיד עוד נטויה.

לוין-רוטמן ניסו להתחיל (ועדיין מעוניינים) תהליך שהוא יותר גרוע מפיגוע. איך אפשר לקרוא לזה רפורמה כשהפוליטיקאי רוצה לקחת 100% מהכוח השלטוני לידיו? הטיעונים שלכם כמו נרטיב פלסטינאי. שבריר קטן של אמת והמון פנטזייה אנטי-ישראלית.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
11 חודשים לפני

כשהציעו לרוטמן פשרה של רוב של 67 חכ"ים עבור פסקת ההתגברות (בעיניי מספר נמוך קצת), ענה: "אז אני מציע 20" (הכל מוקלט ונגיש). שכרון כוח ויוהרה והדרת נשים מלא מלא. והבדיחות שלו שכמו שבתי המשפט מרשים לעצמם (לעיתים רחוקות ובמקרים יוצאי דופן) לבטל חוקים של הכנסת, אז אולי הם גם יודעים להתגבר על חוקי הכפל — כואב לו בעצמות שאין לו כוח של דיקטטור.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום