חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

במקום בו שורפים ספרים, עתידים לשרוף בני אדם

הזמרת גלי עטרי חשפה את הקליפ המחודש לשיר העבר שלה "חזקה מהרוח". קליפ שכולו ברוח התרבות הפרוגרסיבית - להט״בית

שתפו :

גיל יערי,פלאש 90.

הזמרת גלי עטרי, התראיינה לגלי צה"ל ואמרה: ״אני מצדיעה לקהילה הזו, לאנשים שבוחרים בחופש. בשבוע שעבר יצא הספר שרק מחזק את הצורך במסרים מהסוג הזה, צו השעה של כולם הוא להלחם״. 

רק להבהיר, הספר המדובר "נזק בלתי הפיך" אמנם יצא לאחרונה בגירסה המתורגמת לעברית אך הוא כבר התפרסם בשנת 2020 ומאז תורגם ל-9 שפות!

הספר עוסק בתופעת הטרנסג'נדרים ובבעיות שהיא מעלה. רותם סלע, מו״ל הוצאת הספרים "סלע מאיר", מסביר מדוע בחר להוציא לאור את הספר : ״חשוב שהורים יקראו את הספר וילמדו על המציאות הזו. הם קהל היעד שלנו. המטרה היא ככה שאם המציאות תדפוק להם בדלת הם ידעו איך להתנהל כדי שלילד שלהם לא יהיה נזק בלתי הפיך״.

לאחר פרסום הקליפ אשר במהלכו כאמור מעלים באש את הספר, הגיב סלע בפוסט ארוך שכותרתו: ‏"ברימייק החדש של גילי עטרי לחזקה עם הרוח שורפים לנו ספר". ממשיך סלע: ״מי שאין לו כבוד מינימאלי לרעיונות שהוא לא מכיר או מבין הוא אדם מסוכן. לפני 90 שנה ארגנה הכת הנאצית שריפת ספרות "יהודית מזיקה" טקסית בברלין. 100 שנה קודם לכן התנבא הינרייך היינה כי שריפת ספרים תוביל לשריפת בני אדם. הוא צדק. התובנה שלו עדיין נכונה.  בין אם שריפת הספר בקליפ נעשתה מתוך בורות, ובין אם מדובר בניסיון של זמרת שימיה הגדולים מאחוריה לקושש תשומת לב, מדובר במחווה מטומטמת, אלימה ובלתי נסלחת״.

נראה שדווקא השיר המתאים להלך הרוחות הוא שיר אחר של עטרי – " אין לי ארץ אחרת". שיר שזכה לאחרונה במקום הראשון במצעד 75 השירים הגדולים של מדינת ישראל. ״לא אשתוק, כי ארצי שינתה את פניה". במאבק בין רוח הפרוגרסיביות לבין היהדות והזהות היהודית: "לא אוותר לה, אזכיר לה ואשיר כאן באוזניה,עד שתפקח את עיניה". 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
11 חודשים לפני

כשאין תורה יכולים לרדת לרמות של תת אנושיות

דפנה
דפנה
11 חודשים לפני

זקנה בחה שעבר זמנה נותרה רק עם צליל השם שהיו היה. היא מוכיחה היטב לעצמה ואםמיש לה קהל מאזינים כמה עגומה היא בלי זהות וערכים ועם דמיונות של חופש מופקר

פנינה דרעי
פנינה דרעי
11 חודשים לפני

משה רבנו היה כבד פה וכבד לשון הוא לא התפלפל לפי שכלו עם מצבים שראה בעם ועם טענותיהם
אלה התעלה מעליהם כי ידע שהכול נשלח ממקור אחד הבורא שהוא טוב ומטיב ומאחר ואנחנו הפוכים מהכוח הזה ורוצים להבין הכול בתוך הדעת לא נגיע אף פעם לאחדות רק נעמיק את הפער .כמו שכתוב
כשם שפרצופיהם לא דומים זה לזה כך דעותיהם
שונים זה מזה
ולכן כול אדם שמבטל את דעתו ומשייך הכול לכוח העליון אז כולם מגיעים להיות שווים והופכים
לאיש אחד
הוא ושמו אחד זה התיקון שנצליח באחישנה.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום