Search
Close this search box.

השר גולדקנופף: הקשר בין אנשי הציונות הדתית לחרדים הוא קשר של שותפות גורל

שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף ערך סיור ופגישת עבודה בבית אל יחד עם ראש המועצה שי אלון, במהלכו דנו הצדדים בפרויקטים השונים, ובכלל זה בהעתקת בסיס חטמ"ר בנימין לטובת בניית שכונה חדשה

תגיות

שתפו :

דוברות בית אל

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף (יהדות התורה) והנהלת משרדו סיירו במועצה המקומית בית אל בליוויו של ראש המועצה שי אלון. במהלך הסיור הגיעו, בין היתר, אל שכונת המגורים החדשה ביישוב 'רמת בית אל' המונה כ-300 יחידות דיור, אותה חנך בשבוע שעבר נשיא המדינה בביקורו.

במסגרת הביקור, העביר ראש המועצה אלון סקירה נרחבת לשר על תאוצת הבנייה והפרויקטים השונים שמקדמת המועצה, ובראשם פינוי חטמ"ר בנימין לטובת פרויקט תוספת של כ-350 יחידות דיור נוספות ו-2,000 מ"ר שטחי מסחר. ראש המועצה הסביר לשר כי למקום ישנה תב"ע מאושרת והדבר היחיד המעכב את העתקת החטמ"ר הוא הסכם בין משרד הביטחון ומשרד השיכון. השר הבהיר שיעשה ככל שביכולתו כדי לקדם את העניין, ובכלל זה יכנס את שר האוצר ונציגי משרד הביטחון כדי להביא לפתרון.

השר יצחק גולדקנופף ציין במהלך הביקור כי "יישוב ארץ ישראל והיהדות החסידית הלכו תמיד בעבותות יחדיו. אחת העליות הראשונות בהיסטוריה הייתה של תלמידי הבעש"ט שראו בהתיישבות ובחלוציות בארץ גאולה ממשית וחזון. גם היום אנו יודעים כי ההתיישבות ביו"ש היא החלוציות של ימינו ואנו רתומים לכך". עוד הוסיף השר כי "ההתיישבות ביו"ש מהווה פתרון דיור משמעותי מאוד למצוקת הדיור בארץ בכלל ואנו רואים בהוספת ערים ומתיישבים ביו"ש צורך אסטרטגי. היום, יותר מתמיד, גלוי וידוע שהקשר בין אנשי הציונות הדתית לחרדים הוא קשר של שותפות גורל".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום