Search
Close this search box.

עמית סגל מגלה: כיצד התבצעה החשיפה של קבוצת הווטסאפ של מנהיגי המחאה?

עמית סגל מספר בטורו ב'ידיעות אחרונות' כיצד נולד הסקופ של כתב ערוץ 14, מוטי קסטל, שחשף את קבוצת הווטסאפ של מנהיגי המחאה

תגיות

שתפו :

הדס פרוש, פלאש 90

בתחילת השבוע חשף כתב ערוץ 14, מוטי קסטל, תכתובות מדהימות מקבוצת וואטסאפ סודית וסגורה של מנהיגי המחאה שמודים בפה מלא כי היא הולכת ודועכת.

מדובר בקבוצת חירום מצומצמת בה חברים ראשי הממשלה לשעבר ברק ואולמרט, חלוץ ויעלון, ישי הדס ממייסדי ה"קריים מיניסטר", רועי נוימן, שקמה ברסלר ואייל שוורצמן ממחאות ה"דגלים השחורים" – בוגרי בלפור ומפגיני קפלן. בקבוצה הם מטכסים עצה יחדיו כיצד להחיות את המחאה, ומתכננים את בניית המהלך הבא.

עמית סגל בטורו בידיעות אחרונות כתב כי הסקופ שחשף את פרצופם האמיתי נולד מטעות הקלדה. "אחד ממנהלי הקבוצה", כתב סגל, "ביקש לצרף פעיל מחאה בולט, ובטעות הוסיף אדם ששמו דומה, אבל הוא בכלל מתנחל דתי. משם קצרה הייתה הדרך אל המסכים".

סגל ציין את הדברים המשמעותיים שעלו מן החשיפה: "מה שנחשף שם הוא שאת ראשי המחאה מעניינת יותר המחאה מהשינויים. בעוד רוב מכריע של המפגינים מרוצים, מן הסתם, מהצלחתם האזרחית הכבירה שסיכלה ברגע האחרון חקיקה מהפכנית, הם אבלים. ישי הדס, מפגין מקצועי נגד נתניהו, כל פעם בכובע אחר, כתב: "כל אשר יגורתי והזהרתי בפניו בא!! נחלשנו מאוד, נשאר גרעין קשה מורחב בלבד. חייבים לייצר דרמה ציבורית, די לדיבורים! מעשים!!!" אפילו הוא לא השתכנע מהדיווחים של עצמו מדי שבוע על מאות אלפים".

סגל מציין כי המשפט החשוב ביותר שנחשף בהתכתבות הוא זה של אהוד ברק, בו הוא מודה שלא משנה מה יוחלט בהצבעת הכנסת על הרכב הועדה לבחירת שופטים: "ברק הרי היה מודאג מניצחון של האופוזיציה לא פחות מהפסד, כי בעיניו הדחת נתניהו איננה אמצעי לבלימת הרפורמה, אלא הרפורמה היא אמצעי להדחת נתניהו, ושהמדינה תשרף על הדרך".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אור
אור
1 שנה לפני

זוטות של רובוטריקים על חוט שהולכים ונמוגים מהעולם התבוני ומרחיקים את המשומדים להכעיס כמו החשובים החושבים בעיקר בעיני עצמם, הגזע הניכחד, אישאללה בימינו אמן.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום