Search
Close this search box.

בנחישות בלי שום רגישות: לוחמי מג״ב מול מתיישבים בשומרון – צפו בסרטון

כתבת ערוץ 14, שיראל ללום נהיר, פירסמה תיעוד מקומם של אלימות קיצונית של לוחמי מג"ב כלפי מתיישבים במחסום חרמש

תגיות

שתפו :

צילום מסך

מתיישבים המפגינים בצומת חרמש מאז הפיגוע בו נרצח מאיר תמרי הי"ד, נאלצו להתמודד הלילה עם כוחות מג״ב שפעלו באלימות קיצונית.

בין היתר, תקפו אלמנה בשם טטיאנה ריידר שאיבדה באינתיפאדה את בעלה יבגני אשר בעוד יומיים ימלאו 18 שנה להרצחו בפיגוע ירי.

ביוני 2005 מחבלים ירו בו למעלה מ-70 כדורים כאשר נסע בבקעה א שרקייה. בנה של טטיאנה נסע עם יבגני, נפצע מהירי אך הצליח לצאת מהמכונית ולהוציא את יבגני לפני שהרכב עלה באש. בן 27 היה במותו.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: ״חטא על פשע! גם מפקירים את חיי התושבים וגם שולחים את כוחות הבטחון להכות אותם״. עוד הוסיף דגן שהוא רואה את האלימות הזאת כאירוע יותר  משמעותי ורחב. "לא השוטר האלים הזה הוא הבעיה. הבעיה היא הפיקוד הצבאי הבכיר והממשלה ששולחים אותם להכות ולכסח שכנים וקרובי משפחה של הנרצחים במקום לסגור את המחסומים. תתביישו לכם! אתם מפקירים את הדם שלנו!!!"

השר איתמר בן גביר: ״פניתי למפקד מג"ב ולמשרד הביטחון לבקש הבהרות על התיעודים החמורים המגיעים מהפגנה של תושבים בצפון השומרון. דין אחד לכולם, ובטח לאלמנה שמגיעה להפגין כנגד הפקרות דם יהודי באזורים הללו״.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לאלימות נגד המתיישבים בחרמש בצפון השומרון: ״בושה וחרפה. אלימות ברוטלית נגד אזרחי ישראל לא בבית ספרנו. המתיישבים הגיעו למחות מדם ליבם על ההפקרות שבהסרת המחסומים אחרי שורה של פיגועים, והאלימות שהופעלה נגדם חמורה ומקוממת. אני לא מטיל דופי חלילה בכל הכוחות שהיו בשטח אבל אני מצפה שהשוטרים האלימים יטופלו עוד הערב״.

אכן כבר נעשה טיפול ראשוני מול אותם כוחות שפעלו באלימות. מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן הורה לבצע תחקיר בראשות קצין בכיר במג"ב. כמו כן, הנחה להשעות מפעילות מבצעית את שני הלוחמים שנראו בסרטונים עד לסיום התחקיר.

צפו בסרטון:

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום