חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ח"כ לימור סון הר מלך: "לא אתן שישוו את הדם של בעלי לדם של טרוריסטים"

במהלך דיון בוועדת החינוך של הכנסת על מחנה קיץ משותף לישראלים ולפלסטינים זעמה ח"כ לימור סון הר מלך, נפגעת טרור בעצמה, על ההשוואה בין דם לדם: "נרדוף אתכם ולא ניתן לכם להשוות בין נרצחים יהודים לטרוריסטים"

שתפו :

פלאש 90

בוועדת החינוך של הכנסת דנו הח"כים בכפר הנוער בן שמן שמתכוון לארח למספר ימים מחנה קיץ של משפחות שכולות ישראליות ופלסטיניות מטעם פורום המשפחות השכולות. ח"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) זעמה על ההשוואה בין משפחות שכולות של אזרחים יהודים ושל חיילים לבין משפחות של פעילי טרור: "הסיפור הוא לא כפרי הנוער. לא תצליחו לשכנע שזה לא סיפור פוליטי. למה לא יושבות פה משפחות שכולות? אני ארדוף את הפורום הישראלי פלסטיני. אני לא אתן שאדם שנפגע מטרור, מחיילי צה"ל, בעלי שנרצח, שישוו אותו לדם של מחבלים. בושה וחרפה. אני לא אתן שאת המשוואה הבזויה הזו תעשו בתקציב של משרד החינוך".

בהתרגשות רבה אמרה ח"כ הר מלך: "לא ניתן לכם את ההתממות הזו. אני ראיתי את המחבלים שרצחו את בעלי, ונפצעתי וילדתי באותו יום תינוקת בחודש שישי, לא אתן לכם להוביל אג'נדה כאילו תמימה. אתם תפגשו אותנו. בריונים מי שמנסה לכפות עלינו את המחלה, את התפיסה החולה הזו. המעשה הזה הוא בזוי ולא דומה לשום דבר שדומה למפעל ציוני".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עופר
עופר
10 חודשים לפני

צודקת. נקודה.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום