Search
Close this search box.

״אנו דורשים לפתוח בחקירה על הסתה לסרבנות והמרדה״

ארבעים טייסים, נווטים ולוחמים במילואים לשעבר, מדרגת רס"ן עד דרגת אל"מ, הגישו הבוקר מכתב ליועמ״שית ולמפכ"ל המשטרה בדרישה לפתוח בחקירה בעבירות המרדה והסתה לסרבנות

תגיות

שתפו :

אבשלום שושני, פלאש 90

"חבריי ואני פנינו ליועמ״שית ולמפכ"ל בדרישה לפתוח בחקירה על הסתה לסרבנות והמרדה. אי אפשר שהפשע הזה יעבור מסדר היום הציבורי, משום שהם עלולים לעשות בו שימוש נוסף". כך כתב שי קלך, טייס קרב לשעבר ואחד הקולות הבולטים נגד תופעת הסרבנות. קלך מתראיין רבות והותקף לא מעט ברשתות החברתיות על פועלו בנושא. בפרט לאחר שהוביל את מחאת הטכנאים בחיל האוויר.

במכתב שאת עיקריו פירסם איש התקשורת, ינון מגל, קוראים קלך וחבריו לעצור את הסרבנות וההסתה למרי אזרחי – "על רקע מסכת התבטאויות ומעשים של בכירים לשעבר, וביניהם ראשי ממשלות ורמטכ"לים אשר קראו, בין היתר, למרי אזרחי ולסירוב להתייצבות לשירות מילואים. כמו כן, לביצוע מעשים חמורים אחרים בניגוד להוראות הדין, לרבות קריאה למרד כנגד הלגיטימיות של הכנסת והממשלה הנבחרת".

עוד הוסיפו: ״על אף חומרת המעשים והפרת החוק, לכאורה, וכן מימדי הפגיעה והנזק במרקם החברתי של מדינת ישראל, עד עתה לא מצאה היועמ"שית לנכון להורות לגורמי האכיפה להתחיל באופן מיידי לבצע הליכי חקירה ואכיפה כמתחייב בדין". 

בסיום נימקו את אותם סעיפים בחוק שלכאורה עוברים עליהם אלה הקוראים לסרבנות ולמרי אזרחי. "מדובר בביצוע לכאורה של עבירות במספר רב של סעיפים בחוק העונשין :1977

סע' -109 הסתה להשתמטות

סע' -110 הסתה לאי ציות

סע' -133-134מעשי המרדה ופרסומי המרדה".

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רודף צדק חברתי.
רודף צדק חברתי.
1 שנה לפני

איך לא עוצרים את המסית הסוטה הזה שמסתובב במקומות חשוכים שהפדופיליה חוגגת שם ולא חוקרים את מעשיו האיש הזה צריך להיות בכלא ולהירקב שם להרבה שנים.

אשר
אשר
1 שנה לפני

מישהו יכול לדמיין שביבי היה מדבר כמו אהוד ברק מה היה קורה?????????????????

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום