Search
Close this search box.

ח"כ לימור סון הר-מלך: "אני לא אגנה יהודים שמוחים על הפקרות חייהם"

בעקבות הפיגוע בעלי, שמצטרף לטרור יומיומי ביו"ש, קוראת ח"כ לימור סון הר-מלך ליציאה למבצע צבאי, ומזהירה: שכם וג'נין של היום הן עזה ולבנון של מחר

תגיות

שתפו :

Photo by Yonatan Sindel/Flash90

לאחר הפיגוע הרצחני בעלי ח"כ לימור סון הר-מלך עלתה לדבר בפני מליאת הכנסת וקראה ליציאה למבצע "חומת מגן" ביהודה ושומרון. עוד הוסיפה כי הגרעינים התורניים והקהילות המשימתיות הם התשובה לטרור – האור מול החושך.

בראיון ל-TOV מבהירה ח"כ סון הר-מלך כי שכם וג'נין של היום הן עזה ולבנון של מחר. לדבריה, אנו נמצאים היום בנקודת הכרעה, ולצה"ל יש את היכולות להכריע לטובת מדינת ישראל. מה שמעכב זאת הוא העדר אומץ מנהיגותי ותפיסות מעוותות שאינן מבדילות בין העם לאויב.

בימים כל כך מורכבים, ח"כ יצחק קרויזר, יו"ר סיעת עוצמה יהודית, הסביר לשר סמוטריץ' ש"הנשיא הוא לא פוליטי, ובטח ינהג ביושרה". ח"כ סון הר-מלך מתנגדת לדברים ומדגישה כי לנשיא יש אג'נדה מאוד ברורה אנטי הרפורמה המשפטית.

כיצד היא מסבירה את המחאות ואת חרם ההצבעות של סיעתה?

מהי תגובתה הנחרצת להצתות של יהודים בחווארה בעקבות הפיגוע בעלי?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
1 שנה לפני

שוב הראש לא מחובר צהל לא יכול להניע ולבנון כבר מזמן בג'נין ואין שום דרך לאפשר לצהל לנצח כי צהל הפך להיות גוף פוליטי בחסות הימין השמאל הרדים את ביבי וחפר וחפר ולהכניס חפרפרות בכל דרג מקבלי ההחלטות אם במהלך אם במשטרה ואם שבכ

דוד איש שלום
דוד איש שלום
1 שנה לפני

לימון סון הר מלך מתגלה כמנהיגה אמיתית ונחושה של העם, יחד עם מפלגתה נאמנת העם. היא חושפת בחדות את עיוותי המערכת הביטחונית והמדינית שדאגתה נתונה יותר לפולשתינים ולרדיפת נוער הגבעות מאשר להבטחת שלומם וביטחונם של האזרחים הנמצאים תחת טרור ואובדן יומיומיים. שאפו גדול ויישר כוח שיש לנו כאלה נציגים בעלי יכולת ונאמנים גם בעוצמה יהודית וגם בציונות הדתית וגם בקרב הליכודכמו גוטליב, מאי קלנר ואמסלם ועוד מצויינים, נאמני הלאום שוחרי צדק רק חבל שהצמרת עצמה כה חלשה ורופסת.

Last edited 1 שנה לפני by דוד איש שלום
יאיר
יאיר
1 שנה לפני

מחאה היא דבר אחד, פרעות וחוליגניזם הם דבר אחר

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום