חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב לוינשטיין: "ברגע שהזהות נקבעת רק על פי רגש – האדם מתפרק לחתיכות"

תפיסת העולם הפרוגרסיבית השתלטה על כל חלקה טובה ומקבלת גיבוי מלא ממערכות הציבור. אילו מדינות כבר הבינו מהם הנזקים האדירים שהיא גורמת לילדים?

שתפו :

Photo By Hadas Parush/Flash90

הרב יגאל לוינשטיין, ראש מכינת "בני דוד" בעלי, מסביר כי העולם המודרני הגדיר את האדם כחושב. העולם הפוסט-מודרני, הפרוגרסיבי, שינה את ההגדרה הזו וקבע כי זהותו של אדם נקבעת על פי רגשותיו, ובמיוחד על ידי החריגים שבהם. "ככל שהרגש יותר חריג – כך צריך להכיל אותו יותר".

"ברגע שהזהות נקבעת רק על פי הרגשות – מפרקים את האדם לחתיכות", אומר הרב לוינשטיין, מכיוון שרגש הוא דבר סובייקטיבי – ואם לא שמים לו גבולות – אפשר להגיע למקומות נמוכים.

החמור מכל הוא שהחוק נותן לכך גיבוי. מערכת החינוך אף מעודדת בלבול מיני של ילדים תוך הסתרה מהוריהם. "זה חלק מהקומוניזם. עברנו את זה בקיבוצים – כשחשבו שההורים הם הכתובת הכי גרועה לילדים ויש לעקוף אותם", אומר הרב לוינשטיין.

"יש כאן תהליך של פירוק החברה שהמנגנון הציבורי הוא חלק ממנו". הרב לוינשטיין מוסיף שרוב הציבור תמים באשר לתהליכים הללו, ובמיוחד הימין הישראלי שלא הפנים איזו תרבות השתלטה על המערכות.

אילו מדינות כבר הפסיקו את הטרלול הפרוגרסיבי במערכות החינוך?

כיצד ניתן להלחם באלימות הפרוגרס בישראל?

צפו בראיון המלא

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
10 חודשים לפני

שום דבר לא הסמיך את הרב לדבר בנושא. שייתמקד בלימודי תורה וישאיר את הדברים שאינו מבין בהם, כמו מגדר, ארכיאולוגיה, מדע — לאלו שלמדו את הנושא.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום