חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הליכוד: "אנו מבקשים ממשטרת ישראל לפתוח לאלתר בחקירה פלילית נגד מר אהוד ברק"

מפלגת הליכוד הגישה מכתב תלונה רשמי נגד אהוד ברק למשטרת ישראל וליועמ״שית בגין התבטאויותיו לגבי מרי אזרחי, הסתה ופגיעה בסדר הציבורי

שתפו :

תומר נויברג ,פלאש 90.

"בשם תנועת הליכוד, אני מגיש בזאת למשטרה, תלונה לפתוח בחקירה נגד מר אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, בגין עבירות של הסתה, פרסומי המרדה ופגיעה בסדרי המשטר והחברה במדינה". אלה הם דברי הפתיחה של עו"ד אבי הלוי, היועץ המשפטי של תנועת הליכוד. 

במכתב מציג עו"ד הלוי דוגמאות לאותן עבירות הסתה ומרד שמיוחסות לברק כולל דברי ההסתה שנאמרו במוצאי שבת האחרון מול מפגינים ברחוב קפלן בת"א: "עלינו להחריף את המאבק ולפנות לאי ציות אזרחי… אני קורא לכל אזרח…. להכין את עצמו למבחן הזה של אי ציות אזרחי …ולהענות לקריאה כשתבוא".

בהמשך המכתב אף מציין עו"ד הלוי את החשיפה בערוץ 14 בדבר "הקבוצה הסודית" של המחאה. קבוצה שבה חברים מלבד ברק רמטכ"לים נוספים לשעבר שקראו לדוגמא לחסום את נתב"ג באמצעות 500 כלי רכב.

בסוף המכתב, מבקשים בליכוד באמצעות עו"ד הלוי, למצות את הדין בהקדם מול אהוד ברק, לפני שיהיה מאוחר. "השתהות בחקירת החשדות, עלולה להעצים את חוסר האמון של האזרחים ברשויות האכיפה והחקירה, לגרום להישנות של עבירות דומות על החוק ולערעור סדרי המשטר והחברה במדינה. לאור חומרתן של העבירות העולות מהתבטאויותיו, שמהוות עבירות על חוק העונשין, תשל"ז-1977 של הסתה לאלימות, פרסומי המרדה ופגיעה בסדרי המשטר והחברה במדינה, אנו מבקשים ממשטרת ישראל לפתוח לאלתר בחקירה פלילית נגד מר אהוד ברק".

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום