חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה גורם לבני גנץ לעלות בסקרים?

למה גנץ עולה בסקרים? מתי מגנים ומתי לא? מה צריך להיות היחס לאלימות של יהודים כלפי ערבים? היועץ האסטרטגי אסף פאסי מנתח את הלכי הרוח בציבור

שתפו :

הציונות הדתית
צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש90

אחרי הודעת השופטים במשפט נתניהו על כך שיהיה קשה להוכיח את סעיף השוחד, בוצעו באמצעי התקשורת סקרים שנתנו כח גדול מאוד לבני גנץ, הקואליציה הנוכחית מקבלת בין 54-52 מנדטים, והאופוזיציה הנוכחית בין 66-68 מנדטים.

היועץ האסטרטגי אסף פאסי אינו מתרגש מהעיסוק בסקרים בתקופה הזו: "אני לא מבין למה צריך לדון בזה. זה לא רלוונטי לדון בסקרים כי אין בחירות בקרוב. מטרתם של כל הערוצים הוא לייצר חדשות מכלום, וכלום מחדשות".

לגבי העליה של גנץ ובלי קשר לסקרים הוא מנתח: "אני חושב שאנשים מחפשים משהו ערכי. הם לא מחפשים מלחמה. הרוב הגדול מחפש את המקום שמתפרנסים בכבוד, לעבור את החופש הגדול בשלום, לגדל ילדים, מחפשים שלום וטוב. בעניין הזה גנץ יוצא דופן בתוך מקום שהוא נהיה מטורלל לגמרי".

הימין ממהר לגנות אמירות ומעשים, מבחינתו של פאסי יש מקומות שצריך לגנות ויש מקומות שלא: "כשהגינוי נעשה מתוך מקום של הנהגה נכון לגנות וכשהוא נעשה מתוך רפיסות הוא טעות. כשאני אומר לאנשים שאנרכיה זה רע, מימין או משמאל, שאלמלא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים בלעו. אם אתה עושה את זה כי אני מפחד מה יגידו עלי, או איך התקשורת תטפל בי כי העברתי ביקורת לגיטימית על מישהו שהם אוהבים, זה לא חכם ולא לגיטימי".

מה צריכה לעשות הציונות הדתית בהמשך כדי להגיע ללב העם?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אורח
אורח
10 חודשים לפני

פשוט מאוד קוראים לזה שפיות.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום