חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אין כניסה לכפר סבא"

נראה כי גם במירוץ לרשויות המקומיות לא יחסכו מאיתנו את הקרע הפוליטי והחברתי חסר התקדים

שתפו :

מפלגת מרצ כפר סבא

במסגרת קמפיין של מפלגת מרצ לקראת הבחירות המקומיות, נתלו שלטי חוצות בעיר כפר סבא עם תמונותיהם של חברי הקואליציה: גולדקנופף, מעוז ודרעי והכיתוב "אין כניסה לכפר סבא". מתחת לכיתוב הסלוגן של מרצ – "מרצ תשמור על כפר סבא חופשית".

בעבר אמר ראש העיר כפ"ס, רון סער: ״אין כניסה לכפר סבא לתכנית של מפלגת נעם!” בתגובה להחלטת הממשלה אשר אישרה את מינויו של אבי מעוז לסגן שר במשרד ראש הממשלה. במסגרת ההחלטה, אושרה ההצעה לתקצב מערכת שקיפות על תכנים חיצוניים הנלמדים בבתי הספר״. ראש העיר הוסיף: "רק אנחנו יחד עם הצוותים החינוכיים נחליט אילו תכנים יכנסו למערכת החינוך של עירנו! כפר סבא לעולם לא תאפשר הדרה של קהילות שלמות, כמו קהילת הלהט”ב או הנשים בישראל. נמשיך לסכל כל ניסיון להכנסת התוכנית לתוקף ונמשיך לתת ביטוי לכלל האוכלוסיות בעיר. מערכת החינוך שלנו תמשיך להתבסס על התוכניות המוסכמות על ידי כלל הגורמים בשיתוף צוותי החינוך וההורים בכל מוסד חינוכי לפי אופיו. העירייה תמשיך לתקצב תוכניות ייחודיות ברוח ערכי הדמוקרטיה אליהם אנו מחנכים את ילדינו. כי כפר סבא יש רק אחת כזו!"

התגובות ברשתות החברתיות לא איחרו לבוא.

אשת התקשורת, נווה דרומי, העלתה תמונה של אותו קמפיין וכתבה: ״לזרוק על חרדים כסף מצטלם לא טוב ומסתבר שבאוטובוסים פוגשים חרדים ששירתו בצבא. אז כדי להמנע מאי נעימויות עדיף פשוט שלא ייכנסו״.

איש התקשורת לשעבר, נדב פרי, צירף גם את תמונת הקמפיין וכתב: ״דוחה. די כבר מהגועל. תהיו בני אדם.
שונא את הרפורמה, שונא את ההומופוביה, מסתייג מאוד מהקואליציה – אבל בחייאת רבאק מה זה צריך להיות״.

תושב העיר כפ"ס, רון מרגן הגיב גם לקמפיין.‏ "אחיי החרדים והדתיים. בתור תושב כפר סבא במשך 37 שנים, אתם יותר ממוזמנים לעירנו. השניים וחצי יצורים שיש לנו בעיר ממר״צ יתאיידו בבחירות הקרובות לעיריה".

רק לפני כשבוע קבעה הפרקליטות שלא ניתן לחקור את סגן ראש עיריית רמת גן רועי ברזילי שהסית לגזענות נגד חרדים. הסיבה: החוק לא חל על האוכלוסיה החרדית.
לפני כחודש וחצי ערך ברזילי הפגנה בעירו ואמר: "אם תעבור קרן הארנונה, העיריה צריכה להפסיק מיד את התשלומים למוסדות החרדיים".

אנחנו רק נזכיר שביבשת אחרת באמצע המאה הקודמת ניתלו שלטים דומים – נגד יהודים.

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
9 חודשים לפני

אנטישמיות לשמה ההמשך של קסטנר ושותפיו

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום