חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אבי מעוז בשם דונלד טראמפ: ״זכר ונקבה ברא אותם״

סגן השר אבי מעוז מייבא לישראל את תכניתו של דונלד טראמפ להשבת השפיות

שתפו :

דוברות הכנסת

במסגרת ההתמודדות לקראת הבחירות הקרובות בארה"ב הציג השבוע דונלד טראמפ את תוכניתו להתמודדות עם "הטירוף המגדרי" או כדבריו ״בשום מדינה נורמלית לא מספרים לילדים שהם נולדו עם המגדר הלא נכון״.

בהמשך אמר: "אי השפיות של השמאל בענייני מגדר שנדחף לילדים שלנו הוא מעשה של התעללות בילדים. פשוט מאוד. הנה התוכנית שלי לעצור את ההשחתה הכימיקלית, הפיזית והרגשית של הנוער שלנו. ביום הראשון לכהונתי, אבטל את המדיניות האכזרית של ג'ו ביידן, במה שמכונה 'טיפול מאשר מגדר', תהליך מגוחך, הכולל מתן חוסמי התבגרות לילדים, שמשנים את המראה הפיזי שלהם, ובסופו של דבר ניתוחים בילדים קטינים".

טראמפ הסביר את המשך צעדיו העתידיים: ״אבקש מהקונגרס למנוע לצמיתות את האפשרות להשתמש בכסף של משלמי המיסים הפדרליים לקידום או מימון של התהליכים הללו, ואעביר חוק האוסר על השחתה מינית גופנית בילדים בכל 50 המדינות. זה יעבור מהר מאוד. כל בית חולים או ספק שירותי בריאות שמשתתף בהשחתה כימיקלית או פיזית של בני נוער קטינים, יוסר מתוכניות ביטוח הבריאות הפדרליות באופן מיידי. המגדרים היחידים המוכרים ע"י ממשלת ארה"ב הם זכר ונקבה כפי שנולדו".

את הנאום המכונן הזה של טראמפ הציג בכנסת סגן השר אבי מעוז והוסיף: "אדוני היו"ר, אנחנו נמצאים באמצע מלחמה כנגד הניסיונות להפוך את העולם ואת הטבע למשהו אחר. המשימה שלנו כעת היא להשיב את הנורמליות לעם ישראל, ומתוך כך לעולם כולו".

במגזין "אפוק" של חודש יוני התפרסם ראיון מקיף עם ד"ר מרים גרוסמן, פסיכיאטרית ילדים, מתבגרים ומבוגרים: "טיפול מאשר מגדר פירושו, שכל מה שהילד יגיד על זהותו, לא משנה בן כמה הוא, או מאילו מצבים פסיכולוגיים אחרים הוא עלול לסבול, כרופא או כמטפל עליך לקבל שזו זהותו. אנחנו מאשרים את זה, ונותנים לילד את הטיפול שהוא רוצה לקבל – החל מ'חוסמי הורמונים', דרך הורמונים של המין השני ועד לניתוחים.

ההורה מביא את הילד למרפאת מגדר, ושם המטפל אומר להורה: 'מעכשיו אין לך בת, יש לך בן'. כשההורה אומר: 'אבל זה לא המצב. הוא על הספקטרום', או 'יש לו בעיות בבית הספר', המטפל אומר: 'אם לא תקבל את בתך בתור הבן שלך, אתה הבעיה'. לעתים קרובות הוא יגיד זאת לאחר פגישה אחת או שתיים עם המשפחה. הוא יאמר את זה לפני הילד".

"אם ההורים ימשיכו לסרב לקבל את הזהות החדשה של בתם, יגידו להם שהם מגדילים את הסיכוי שהיא תתאבד".

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום