Search
Close this search box.

טראמפ ליהודי ארה"ב: "בואו נקווה שלמדתם מהטעות שלכם"

בברכת ראש השנה של נשיא ארה"ב לשעבר, התייחס דונלד טראמפ ליהודים בארה"ב ואף שיגר מסרים פוליטיים לקראת המירוץ לנשיאות

תגיות

שתפו :

לעמ

"זו תזכורת ליהודים ליברליים שהצביעו להרס אמריקה וישראל בגלל נרטיביים שקריים. בואו נקווה שלמדתם מהטעות שלכם ושתעשו בחירות נכונות יותר בהמשך, שנה טובה!״ כתב דונלד טראמפ ברשת החברתית בבעלותו Truth Social.

בהמשך הזכיר צעדים שעשה למען ישראל בזמן כהונתו כדוגמת העברת השגרירות האמריקאית לירושלים וההכרה בריבונות ישראל על רמת הגולן.

 

בהמשך לביקורו של רה"מ נתניהו בארה"ב, דיווחה כתבת החוץ של ערוץ 13, נריה קראוס, שישנה תפנית ביחס יהודי ארה"ב לחקיקה המשפטית: "לאט לאט הקהילה היהודית שהייתה על הגדר מתחילה לרדת מהגדר ולהצטרף למחאה נגד המהפכה המשפטית. יש כאן אירוע חסר תקדים", אמרה בראיון ברדיו 103.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Subs
Subs
10 חודשים לפני

לגבי ״הדיווח״ של ״הכתבת״ נריה קראוס, לא מפתיע שזה המצב, לפחות לגבי היהודים הדמוקרטיים, שלא מעטים מהם הם שונאי ישראל. ועוד יותר לא יפתיע אותי אם זו תוצאה של פעולה זדונית, אנטישמית ומכוונת של תעמולה רעילה ומסוכנת על ידי מחוללי המהומות. אבל כמובן, לא צריך גם להפריז את ההיקפים של מה שהיא אומרת – בסבירות לא קטנה כחלק מדף מסרים – כי אני גם לא אתפלא שמדובר בהיקפים פצפונים של אנשים שבכלל אכפת להם מהנושא הזה, שם, בארה״ב, אלפי קילומטרים מכאן, במהלך שאין לא כלל השפעה עליהם – לא כיהודים (שחלקם בכלל לא מחזיק באזרחות ישראלית) ובטח לא כאמריקאים. בכל מקרה, כלל אצבע – לא להאמין בעיוורון למה שאומרים בערוצי התעמולה, תרעלה ותבהלה של השמאל. תמיד להטיל ספק ולקחת בעירבון מוגבל. הרי ברור שלגברת קראוס ולמעסיקיה בערוץ 13 יש אינטרסים ושיקולים זרים ב-״דיווח״ הזה.

אברהם
אברהם
10 חודשים לפני
הגב ל  Subs

השמאל הקיצוני והחבורה העלובה והמחליאה של תומכי ה- BDS עוכרי ישראל נאלחים צאו לנו מהורידים במשטר אחר הייתם זה לצד זה

בנצי
בנצי
10 חודשים לפני

טראמפ הנשיא הטוב ביותר לאמריקה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום