Search
Close this search box.

נצ"מ בדימוס אבי וייס: "היה צריך להעמיד לדין את עמי אשד"

נצ"מ בדימוס אבי וייס בביקורת קשה על עמי אשד שגם כשל בתפקידו בפיזור ההפגנות וגם הפר נהלים וחוקים כשיצא נגד המפכ"ל ונגד השר שלו

תגיות

שתפו :

 

 

 

ניצב עמי אשד הודיע בשבוע שעבר במסיבת עיתונאים שקיים כי יפרוש מתפקידו במשטרה, יצא כנגד המפכ"ל קובי שבתאי וכנגד השר בן גביר ואמר: "יכולנו לפנות את איילון תוך דקות ספורות, במחיר נורא של שבירת ראשים וריסוק עצמות".

נצ"מ בדימוס אבי וייס משוכנע שעל המהלך הזה צריך היה עמי אשד לעמוד לדין: "בושה וחרפה. היה צריך לחקור אותו, להעמיד אותו לדין כי הוא לא מילא את תפקידו. הפעם הראשונה שהייתי קצין מבצעים במרחב חיפה, פיזרנו את הפגנת הימאים. מפקד המרחב שלי עמד בין השוטרים בשורה הראשונה עם אלה, קסדה ומגן. מפקד המשטרה צריך לעמוד בראש השוטרים שאוכפים את החוק. הוא שכח את התפקיד שלו והוא חושב שהוא כוכב רוק. החוק קובע מה הוא צריך לעשות וחסימת כביש היא עבירה חמורה מאוד".

 

 

וייס מסביר מהן העבירות שעליהן צריך היה לחקור את אשד: "בפקודת המשטרה וחוק שירות המדינה כתוב במפורש שאסור לבעל תפקיד בשירות המדינה לדבר נגד הממשלה ונגד השר שלו. הוא הפר קרוב לעשרה סעיפים כשהוא דיבר נגד השר ונגד המפכ"ל שלו. לא מתקבל על הדעת שקצין בכיר מצפצף על החוק, על פקודת המשטרה, על הנחיות הממשלה והשר ומחליט שההפקרות היא הנורמה".

וייס: "הוא היה צריך להכין את הכוחות של המחוז ולהשתמש בכל הכלים שיש במשטרה. לפזר הפגנות זו תורה שלמה שצריך להתכונן אליה ואפשר לפזר הפגנה בלי נפגעים".

מהם הכלים לפיזור הפגנות שבהם ניתן היה להשתמש?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנינה דרעי
פנינה דרעי
1 שנה לפני

עמי אשד ציטוט פוטרתי על רקע פוליטי אף אחד לא יודע את דעותי הפוליטיות ממש קשה לנחש
פוטרתה כי אתה לא עוה את עבודתך ומונע את חסימת הכבישים יש מלא אמצעים אבל יש אכיפה בררנית

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום