חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר אדי כהן: מהי המטרה האמיתית של הצבת האוהלים של חיזבאללה?

האוהלים של חיזבאללה בגבול הצפוני הוצבו מסיבות אחרות מאלה שציין נסראללה בנאומו

שתפו :

צילום: תומר נויברג/פלאש 90

השבוע (רביעי) נחשפו הקלטות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהן הוא תוקף בחריפות את גילויי הסרבנות של הטייסים, ואומר כי כוחות המודיעין מראים פגיעה ממשית בביטחון ישראל כתוצאה מכך.

ד"ר אדי כהן מבהיר כי כל מה שקורה בישראל – נאומי פוליטיקאים, תמונות, סרטונים – מופיע אחרי 20 דקות ברשתות החברתיות ובחדשות של מדינות ערב. "האויב צופה בנו ושמח לראות אותנו מסוכסכים – לכל הפגנה ולכל חייל סרבן יחיד יש פגיעה אנושה בישראל".

במקביל, נישא באותו יום נאום לוחמני של נסראללה, שבו הוא טען כי אוהלי חיזבאללה שהציב בשטח ישראל, הם בכלל על אדמות לבנוניות.

ד"ר כהן עושה סדר: מדובר בשטח של כפר רג'ר שאינו שייך ללבנון – אלא לסוריה. ישראל כבשה אותו ב67', וב-2006 האו"ם החליט לחלק את הכפר בין ישראל ללבנון. ישראל הסכימה, אך הלבנונים מעולם הגיעו למקום והזניחו את הסוגיה.

בנאומו, הסית נסראללה נגד ישראל כשטען שמי ששרף את הקוראן עובד במוסד. בהמשך השפיל את ישראל כשטען שהיא לא מעזה לירות על האוהלים, ואיבדה את ההרתעה.

מהי המטרה האמיתית של נסראללה?

מדוע ישראל כל כך חוששת להתעמת מולו?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מיכה
מיכה
9 חודשים לפני

למרות הבלגן שעושים המפסידים בבחירות , ישראל חזקה מספיק ויכולה לספוג הקנטות חיצוניות ופנימיות.י יש לנו מנהיג שפועל בהיגיון ומונע נפילת חיילים מיותרת.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום