חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״שמעו על הפיגוע רק כי אני מהברנז׳ה״

עורך עיתון ״בשבע״ עמנואל שילה נפצע בפיגוע בו הושלכו אבנים. בראיון ליגאל מלכה הוא מספר על רגע הפציעה ועל ההשתקה של פיגועים כאלה

שתפו :

בזמן מבצע ״בית וגן״ של כוחות צה"ל בתוך ג'נין, טרור האבנים ביהודה ושומרון נמשך: עמנואל שילה, עורך העיתון ״בשבע״, נפצע מאבן שנזרקה על ידי ערבים על רכבו בזמן שנהג. המקרה עצמו זכה למעט יותר חשיפה מהממוצע במקרים דומים כפי שמעיד שילה עצמו בראיון עם יגאל מלכה: "שמעו על הפיגוע כי אני מהברנז'ה. אומנם מעיתון שונה אבל הרבה עיתונאים מכירים אותי, אז ראיינו אותי בארבע תחנות רדיו ובתחנת טלוויזיה. בד"כ פיגועי זריקת אבנים הם מושתקים וגם כשאנשים נפצעים יותר קשה ממני לא מדברים על זה מספיק וזה מאוד מסוכן".

 

שילה סיפר על רגע הפיגוע: "חזרנו ביום שני בשבוע שעבר בלילה מיצהר, נסענו דרך ציר גלעד ובשלב מסוים חטפתי את הבומבה בפנים. אבן שנזרקה על האוטו ניפצה את הזכוכית ופגעה לי בפנים. הפציעה לא נחשבת קשה אבל הצריכה פינוי לבית חולים באמבולנס. לוקח זמן להתאושש ממנה כי זה נגמר בשבר בלסת. אם האבן הייתה פוגעת קצת הצידה ברקה או בעין זה היה יכול להיגמר במחיר יותר כבד וזה היה גם יכול להגרר לתאונת דרכים".

כמה פיגועי השלכת אבנים יש בממוצע ביום בישראל?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום