חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

״תומכי הטרור האלה, שטַלִּיתוֹתֵיהֶם מוכתמות בדם של חפים מפשע, הגיעו לבית המחוקקים״

המחאה נגד הרפורמה המשפטית יורדת אל כל שפל אפשרי לשמחתם של אויבינו ש״מצחצחים חרבות״

שתפו :

אבשלום שושני, פלאש 90

ארגון "תורת לחימה" שלח מכתב לצנזור הצבאי הראשי תא"ל קובי מנדלבליט שכותרתו: "פגיעה חמורה בביטחון המדינה ובהרתעה הישראלית באמצעות הפצת מכתבי סרבנות מפוקפקים באמצעי התקשורת בכלל ובתחנת גלי צה"ל בפרט".

 

 במכתב מסביר הארגון כיצד התקשורת הישראלית מעניקה רוח גבית לסרבנות ולפגיעה הקשה בביטחון ישראל: ״תופעה חמורה שצמחה על גבי תופעת הסרבנות, היא קידום תקשורתי ופרסומי לקולות עוועים, באמצעות הפצת פרסומים מופרכים, ומכתבי סרבנות אנונימיים השכם והערב, עליהם 'חתומים' כביכול מספרים עגולים ומנופחים של משרתי יחידות צבאיות שונות – בכלי תקשורת הנשלטים על ידי מתנגדי הממשלה דוגמת 'הארץ', YNET, וואלה, תאגיד השידור הציבורי, ערוצים 12 ו13 ורדיו גלי צה"ל.

מכתבים אלו המתפרסמים בעיקר על ידי "כתבים צבאיים", ומופיעים ללא שמות או בראשי תיבות ושאמינותם וערכם התקשורתי מוטלים בספק עמוק, מהדהדים תוך דקות ברחבי המזרח התיכון ובעשרות כלי תקשורת הערביים המזוהים עם האויב. פרסומים מוטים אלו יוצרים תחושה בקרב האויב כאילו צה"ל מתפרק חלילה, מגבירים את תאבונו לפתוח במלחמה נגד ישראל, ושוחקים את ההרתעה, זאת במיוחד על בסיס פרסומים בגלי צה"ל, משל היה 'רדיו הצבא הישראלי'״.

במכתב מוצגות דוגמאות קונקרטיות כיצד אויבינו עושים שימוש בפרסומים של התקשורת הישראלית.

"רק ב-48 השעות האחרונות פורסמו דיווחי 'גלי צה"ל' באופן מיידי בערוץ 'אלאעלאם אלחרבי' של חיזבאללה, ובתקשורת פלסטינית, לבנונית (מזוהת חיזבאללה), איראנית (מזוהת משמרות המהפכה) ועיראקית (מזוהת הציר השיעי)".

 

בסיום המכתב נכתב: ״אנו דורשים בדחיפות, כי מתוקף סמכותך ותפקידך כצנזור המיועדים לעת שכזו, תורה מיידית לאסור פרסומים פוליטיים אלו שאמינותם וערכם התקשורתי דלים (וממילא ערכם 'כחופש ביטוי'), ומאידך נזקם לביטחון המדינה – חמור מאד. הדבר הנכון הוא כי פרסומים כאלה יידרשו לעבור מראש את אישור הצנזורה הצבאית באופן פרטני וחריג״.

לאחרונה פורסמה קריאה חריפה ובוטה של התסריטאי, הבמאי והסופר, בני ברבש, "להחריף את ההתנגדות". 

בפוסט ארוך בפייסבוק כותב ברבש: "התקווה שהיועצת המשפטית לממשלה או בג"צ יצליחו לבלום את הממשלה במידה ונתגלגל למשבר חוקתי היא תקוות שווא. מערכת המשפט מפגינה כבר עכשיו סימני כניעה. בג"צ הוא לא מוסד שיודע לתפקד במצב כאוטי שבו כל הנורמות מתפרקות. המערכות הממשליות כמו המשטרה, הצבא וזרועות הביטחון האחרות יתיישרו לימין (הרמטכ"ל ומפקד חיל אוויר מדגימים זאת היטב). זה בדי אן איי שלהם. 

רק מחאה יעילה, נחושה ומתמשכת שמוכנה להסלים את המאבק ולנקוט באמצעים הרבה יותר חריפים מאלו הננקטים היום תוכל, אולי, למנוע את הפיכת מדינת ישראל למדינה אפרטהייד אוטוריטטבית בעלת נטיות לאומניות ומשיחיות הנגועה בשחיתות עמוקה ומתנהלת בפוליטיקה של מקורבים".

"אם לא נצליח לגייס אלפי לוחמים וקצינים מכלל חילות צה"ל להמנע משירות מילואים; אם לא נמנע מילדינו להתגייס לצבא; אם לא נצליח לקדם מרד מיסים בהיקפים של אלפי חברות, משרדים ועסקים; אם לא נצליח לשתק את המדינה למשך ימים ולא לשעות; אם לא נצליח להשבית את המגזרים המזדהים איתנו (על ההסתדרות כנראה שלא נוכל לסמוך) כמו מוסדות חינוך, מערכת הבריאות בחלקה, מועצות מקומיות ואיזוריות, ערים בהן השליטה שלנו מובהקת, ועדי הורים, מוסדות תרבות וכדומה (צריך לעשות את המיפוי המדויק של סד"כ כוחותינו) – אם כל אלה לא יתרחשו נובס ופני מדינת ישראל ישתנו לבלי היכר. חסימת כבישים, הפגנות עם זמבורות, שלטים שנונים והתעמתות חלבית עם המשטרה, חשובים ככל שיהיו (והם חשובים) לא עושים על הממשלה רושם ומתקרבים, להערכתי, למיצוי עצמם. צריך למנף את האירועים ההמוניים למעשים יותר רדיקליים.

אנחנו שרים דמוקרטיה או מרד בהרבה התלהבות. 

הַדֵּמוֹקְרַטְיָה כְּבָר נָגוֹזָה 

וְהַמֶּרֶד מְבוֹשֵׁשׁ מֵהַגִּיעַ. 

אז מרד, הוא הגזמה שלא צריך להגיע אליה. אבל גם המרי האזרחי הלגיטימי ממתין מבויש בצד. וכדי להעמיד דברים על דיוקם: אין בשום פנים ואופן לנקוט באלימות. 

הפעלת אלימות פיזית להשגת מטרות פוליטיות הוא מנהג הרווח בימין הקיצוני ובקרב גוש אמונים על נגזרותיו ויורשיו".

ברבש, חוצה קו אדום וכותב: ״ההצלחה הגדולה ביותר שלהם הייתה רצח רבין והטבח של ברוך גולדשטיין במערת המכפלה. העובדה שהיום תומכי הטרור האלה, שטַלִּיתוֹתֵיהֶם מוכתמות בדם של חפים מפשע, הגיעו לבית המחוקקים והחליפו את הרימון והאקדח במשרות רמות, היא תעודת עניות לחברה הישראלית בכללותה ובמיוחד לאלה מקרבנו שהעריצו אותם, התבטלו בפניהם, וממשיכים לקיים איתם שיח של הכלה ו"פשרה" גם בימים טרופים אלה.  

חברותם בממשלה של בן גביר, סמוטריץ, רוטמן, מעוז, אם לעשות פרפרזה על אמירתו של קלאוזביץ ("המלחמה היא המשך המדיניות באמצעים אחרים") – היא המשך הטרור הלאומני באמצעים אחרים. החליפות והעניבות שהחליפו את הסנדלים והציציות המתנפנפות, לא משנות את מהותם ולא מטשטשות את מטרתם העיקרית. זו אותה גברת בשינוי אדרת שהגיעה להשלים את  מלאכתו של יגאל עמיר שרצח את ראש ממשלת ישראל בהשראתם. הפעם על הפרק התנקשות בדמוקרטיה״. 

לסיכום הוא כותב: ״חובה להחריף את ההתנגדות״.

נראה כי קמפיין שנועד לעודד השתמטות של בני נוער מגיוס מתחיל עתה בעידודה של התקשורת הישראלית.

 

הפובליציסט, נחום ברנע כתב ב״ידיעות אחרונות״: "הערכה פרטנית של אחד המוחים אומרת שמשהו בין חצי לשלושה רבעים מקציני המילואים מתכוונים להודיע על העדרות. אליהם מצטרפים אנשי סייבר הגנתי, סייבר התקפי, 8200, מבצעים מיוחדים ועוד. לא היה כדבר הזה בתולדות צה"ל. גם לא מול פירוק מטה הפלמ"ח ב־1948".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רונן
רונן
10 חודשים לפני

טיפשות שלא מהעולם הזה.
אם האויבים שלנו יתקפו ואתם תהיו "ברוגז", האם המשפחות שלכם לא יפגעו מכך?
הטילים יפסחו על משפחתכם ויפגעו רק בשמרנים?

יוסף
יוסף
10 חודשים לפני

מיעוט קולני משועמם זה מה קורה כשיותר מידי טוב להם הרי כבר נאמר ורם לבבך ושכחת את אלוקיך וישמן ישורון ויבעט כן יותר מידי טוב להם עכשיו מבינים למה צריך מלחמה כל כמה שנים

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום