חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משה פייגלין: ״אין כאן מחאה אזרחית, יש כאן הפיכה פריווילגית״

ח"כ לשעבר משה פייגלין מנתח באופן עמוק את המחאה שפרצה כנגד הרפורמה המשפטית, את המרד של מוקדי הכח ומשווה למחאה נגד אוסלו והגירוש מגוש קטיף

שתפו :

צילום: פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין היה ממארגני המחאה האזרחית הגדולה נגד הסכמי אוסלו לפני 30 שנה. בראיון ליגאל מלכה הוא מנתח את מה שקורה כאן מאחורי הדיווחים הנרגשים: "אין כאן מחאה אזרחית. יש כאן הפיכה פריווילגית של מוקדי כח שאינם נבחרים, שבראשם מערכת המשפט ואחריהם התקשורת, האקדמיה השירות הציבורי וכל המערכות שאינן נבחרות. הן מבצעות הפיכה באמצעות המון מוסת שיודע שלא ישלם מחיר. הם מבצעים הפיכה על הצד הטוב ביותר".

מבחינה חברתית, מנתח פייגלין, המפגינים לא רק שלא משלמים מחיר אלא מקבלים ההטבות חברתיות: "חז"ל אמר לנו ש'לא העכבר גנב אלא החור גנב'. ברגע שצעירים בת"א יודעים שהם יכולים לחסום את איילון ולא יאונה להם שום רע, אז לא הם אלו שיוצרים את הבעיה אלא מי שהחליט במודע ואומר להם לכו תחסמו. אז זה נהיה טרנד מאוד נחמד. יוצאים מהבית, פוגשים חברים, מקבלים הילה של משהו שגדול מסכום חלקיו. דור שלם שגדל ללא משמעות וזהות, מקבל פתאום משמעות חזקה לחייו".

פייגלין: "כשאני הוצאתי הפגנות לאוסלו אני זוכר כמה היה קשה להוציא אנשים מאיזור הנוחות שלהם. המחאה הזו מושכת אנשים החוצה וכל מה שצריך כדי שזה יקרה זה שלא תהיה את אימת הדין עליהם ויש את כל שלל ההטבות שנלוות לזה והכל במטרה אחת – זה להפיל ממשלה נבחרת".

מי מתפקד באמת כראש הממשלה של מדינת ישראל לדעתו של פייגלין, ומי האשם והאחראי על המצב?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום