חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הפשיעה בחברה הערבית: נערה בת 17 נהרגה מירי תועה

ההפקרות והפשיעה בחברה הערבית נמשכת; מתחילת השנה 17 הלועזית אזרחים נרצחו בחברה הערבית.

לפנות בוקר, בלילה שבין שלישי לרביעי, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על ירי שבוצע לעבר בתים בכפר כנא בצפון. על פי הדיווח של משטרת ישראל, השוטרים הגיעו במהירות למקום וגילו נערה בת 17 שנפגעה באורח אנוש, בעת ששהתה בחדרה.

הנרצחת רזאן עבאס ז"ל

כוחות הצלה פינו את הצעירה לבית החולים בעיר נצרת, שם למרבה הצער נקבע מותה. בעקבות האירוע הקשה, המשטרה החלה בסריקות בזירה ובחקירת האירוע. עד כה נעצרו שישה חשודים במעורבות בנושא. החשודים יובאו במהלך היום לבית המשפט השלום בנצרת, שם יתקיים דיון בהארכת מעצרם.

ח"כ מוסי רז (מרצ) צייץ בערוץ הטוויטר שלו: "רזאן עבאס, רק בת 17, נהרגה מכדור תועה בכפר כנא שמצפון לנצרת לאחר רבע שעה של ירי ופחד. כדור תועה, כולנו טועים וילדה משלמת בחייה". ח"כ אבתיסאם מראענה התייחסה אף היא לאירוע: "כואב הלב על רזאן בת 17 שנרצחה בלילה מקליע תועה של טרוריסטים, מרצחים ושפלים. רזאן הייתה בחדר שלה, בבית שלה שאמור לפחות להיות המקום הכי מוגן. מתביישת הבוקר שלא נותר מקום אחד מוגן עבור הנשים, הנערות וילדים שלנו"

שר המשפטים, גדעון סער, כתב גם הוא על המקרה: "כואב ומזועזע ממותה הטרגי של הנערה רזאן עבאס מירי בכפר כנא. עוד קורבן חף מפשע של הפשיעה והאלימות המשתוללות בחברה הערבית. האתגר הגדול ביותר לישראל אינו חיצוני, כי אם מבפנים. היעד חייב להיות: משילות ושלטון חוק בכל שטח המדינה ללא פשרות. נמשיך לפעול בנחישות עד להשגתו״.

האירוע הזה מצטרף למספר רב של אירועי פשיעה בחברה הערבית שהתרחשו בשנים האחרונות. רק לפני כחודשיים, נהרג בגליל מירי תועה עמאר מוחמד חוג'יראת, ילד בן 4, בעת ששיחק בגן שעשועים בסמוך לביתו.

עמאר מוחמד ז"ל. הילד שנהרג

 

גם בנגב ממשיך להיות לא שקט. מהודעה שמסרה משטרת ישראל, התרחש שוד של בעל עסק ברהט. במהלך השוד הגיעו רעולי פנים לעסק, ירו באוויר ושדדו סכום כסף. למרבה המזל אין דיווח על נפגעים.

על פי עמותת יוזמות אברהם, בשנת 2021 נרצחו כ-126 ערבים כתוצאה מאלימות ופשיעה בחברה הערבית. מדובר בשנה הקטלנית ביותר בחברה הערבית מאז קום המדינה.

כזכור, בעקבות האלימות הגועה בחברה הערבית, הממשלה אישרה בחודש אוקטובר בשנה שעברה את התוכנית לטיפול בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית. תקציב התוכנית הוא 2.5 מיליארד ש"ח. עד כה נראה כי התוכנית לא זוכה להצלחה גדולה והפשיעה בחברה הערבית ממשיכה לגדול.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום