חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תא"ל במיל': מי קובע את המינויים בצבא?

פרשיית עיכוב מינויו של תא"ל עופר וינטר מעלה תהיות בנוגע למערכת המינויים בתוך צה"ל

שתפו :

צילום: יונתן זינדל/פלאש90

בכירי ביטחון אינם מפסיקים להלל את תא"ל עופר וינטר, אך בכל זאת הוא שוב נותר מחוץ לסבב המינויים למטה הכללי.

תא"ל במיל' ארז וינר, אינו סבור שהמקרה מלמד על תהליכים רחבים של מינויים פוליטיים: "בסוף יש בצבא 400 אלופי משנה, 80 תתי-אלופים ו-20 אלופים בלבד, כך שרק אחד מכל ארבעה מתקדם".

 

עם זאת, הוא מסכים שכמו בכל מערכת צבאית ואזרחית-מקצועית, יש השפעה לקשרים בינאישיים, ובצה"ל עדיין קיימת שיטת "חבר מביא חבר".

האם אנו עדים לחילופי אליטות בימים אלה?

לדברי תא"ל במיל' וינר, "ברמה מסוימת – בוודאי". את מדינת ישראל של פעם הובילו בני הקיבוצים והמושבים, אך בשנים האחרונות אנו רואים החלשות של המגזרים הללו ועליה של בני הציונות הדתית, תושבי הפריפריה ובוגרי המכינות הקדם-צבאיות.

וינר מבהיר כי ההסלמה במאבק הפוליטי היום מגיעה מאלו שמרגישים כי השליטה נלקחת מהם, ומסרבים להרפות ממוקדי הכח.

איזה חוק יהווה פתרון לחברה הישראלית המפולגת?

האם ערבים וחרדים יסכימו להשתלב?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
Law4u
Law4u
9 חודשים לפני

מדוע אין חקירת משטרה על דיבוריו ומעשיו של אהוד ברק מסית קורא למרד מקווה לגויות בירקון מנסה ויוצר כאוס במדינה ועושה זאת גם בחו״ל. היו שעמדו לדין ונאסרו בגין מעשים פחותים מאלה שעושה ברק.

קפוסטה יעקב
קפוסטה יעקב
9 חודשים לפני
הגב ל  Law4u

ו… מאיפה כל הכסף הרע זורם… ?
ניחוש – CIA… דרך גופים וארגונים מוסווים…
אם מדינת ישראל – ממשלת ישראל לא יחשפו ברבים את האמת… נשלם מחירים כמו ששילם העולם הערבי ב… באביב-הערבי !!!

טוביה
טוביה
9 חודשים לפני

נאמרה המילה הצטרפות ליהודים הציונים למילה הציונים ישנה שני משמעויות הסוטרות זה את זה שני קבוצות המנוגדות זה לזה ישנה ציונות שהכוונה שלה זה ציון ירושליים ארץ ישראל וישנה הגדרה הפוכה "הציונים" והכוונה לתנועת ההשכלה שקראו לעצמם ציונים[ כדיי לקבל תמיכה מהעם היושב בגולה תמיכה כספית בעיקר] בהטעיית העם היהודי כאשר המטרה היא הפוכה לגמרי לשנות את הציביון של העם [קראו לזה גלותי במאמרים של הוגי הדעות "תהיה יהודי בבתך ואדם בצאתך" ]כאשר המטרה של אנשי ההשכלה הייתה להשכיח את היהדות והקשר של היהודי לדת אלה שיהייה ככל הגויים על כן ביקשו מדינה "באוגנדה" שמדינות האום התנגדו למזלנו. באוגנדה אין שום סימן או זכר או קשר לאבות האומה: אברהם. יצחק ויעקב. זו הציונות הליברלית כביכול ושונה מהציונות נאמרה המילה הצטרפות ליהודים הציונים למילה הציונים ישנה שני משמעויות הסוטרות זה את זה שני קבוצות המנוגדות זה לזה ישנה ציונות שהכוונה שלה זה ציון ירושליים ארץ ישראל וישנה הגדרה הפוכה "הציונים" והכוונה לתנועת ההשכלה שקראו לעצמם ציונים[ כדיי לקבל תמיכה מהעם היושב בגולה תמיכה כספית בעיקר] בהטעיית העם היהודי כאשר המטרה היא הפוכה לגמרי לשנות את הציביון של העם [קראו לזה גלותי במאמרים של הוגי הדעות "תהיה יהודי בבתך ואדם בצאתך" ]כאשר המטרה של אנשי ההשכלה הייתה להשכיח את היהדות והקשר של היהודי לדת אלה שיהייה ככל הגויים על כן ביקשו מדינה "באוגנדה" שמדינות האום התנגדו למזלנו. באוגנדה אין שום סימן או זכר או קשר לאבות האומה: אברהם. יצחק ויעקב. זו הציונות הליברלית כביכול ושונה מהציונות המשורתית והכוונה שלה והמשמעות הנכונה לכל אחת מהן. שעד היום מצליחה לבלבל את כולם מחוסר ידיעה על הכוונה והשיכות שלה למילה ציונות שעד היום מצליחה לבלבל את כולם מחוסר ידיעה על השוני בנהם.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום