חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניגוד לחוק? השופטת מיכל אגמון גונן תהיה אורחת הכבוד בטקס של ארגון השמאל הרדיקלי

למרות החוק האוסר על שופטים להשתתף בכנס פוליטי או להביע עמדה השנויה במחלוקת ציבורית, השופטת מתכוונת להשתתף באירוע

שתפו :

מיכל אגמון-גונן
השופטת מיכל אגמון-גונן

ארגון "בצלמו" חושף כי שופטת בית המשפט המחוזי מיכל אגמון-גונן תשתתף באירוע של האגודה לזכויות האזרח. בשבועות הקרובים תחגוג האגודה לזכויות האזרח חמישים שנה להיווסדה. האגודה הינו גוף שמאל קיצוני שמייצג באופן קבוע מחבלים מורשעים עם דם על הידיים במטרה להגן עליהם ולמנוע פגיעה בהם. האגודה כונתה בעבר על ידי רה"מ המנוח יצחק רבין "האגודה לזכויות החמאס" אחרי שמנעה גירוש מאות מחבלי חמאס. האגודה עותרת באופן קבוע נגד חיילי צה"ל ומייצגת צד קיצוני ביותר במפה הפוליטית. למרות טענות האגודה שהינה ארגון שעוזר לכל אדם, האגודה למשל סרבה לפעול להנגשת מערת המכפלה למרות שמדובר בעניין הומניטרי.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%aa%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98%d7%99%d7%aa-%d7%91%d7%95%d7%98%d7%94-%d7%a6%d7%95-%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%a2%d7%94-%d7%a0%d7%92%d7%93-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%98%d7%aa/

בנוסף האגודה לא עוזרת לערבים המאוימים על חייהם שנעצרו עקב מכירת קרקעות ליהודים או הואשמו בשיתוף פעולה עם ישראל מכיוון שדעותיהם הפוליטיות אינם עולות בקנה אחד עם עמדות האגודה לזכויות האזרח. האגודה הינה גוף פוליטי לכל דבר ועניין,
ובעבר ראש הממשלה נפתלי בנט כשהיה שר החינוך אסר לקיים שיתופי פעולה של משרד החינוך עם האגודה, כך גם ראש הממשלה לשעבר נתניהו, יו"ר הכנסת לשעבר יריב לוין, שר המשפטים לשעבר אמיר אוחנה ועוד.

במכתב ששיגר מנכ"ל בצלמו שי גליק  לנשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, הוא ציין שהנשיאה הקודמת אסרה על השתתפותו של השופט ניל הנדל בטקס לציון חמישים שנה להתיישבות כי מדובר באירוע השנוי במחלוקת ציבורית עמוקה. אך מתברר שבעיני בג"ץ התיישבות ביהודה ושומרון שנויה במחלוקת ציבורית עמוקה, אולם ארגון שמאל קיצוני המכונה "האגודה לזכויות החמאס" מהווה קונצנזוס.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%94-%d7%a0%d7%9e%d7%a9%d7%9b%d7%aa-%d7%94%d7%a9%d7%95%d7%a4%d7%98%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%a2%d7%aa-%d7%a4%d7%a2%d7%9d-%d7%a0%d7%95%d7%a1%d7%a4/

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "השתתפות השופטת גונן בטקס מוכיחה סופית כי בג"ץ הינו סניף של מפלגת מרצ. אותו הבג"ץ שאסר על שופט לכבד התיישבות יהודית, מחבק ארגון שמאל קיצוני שמגן על מחבלים עם דם על הידיים ובעל אג'נדה פוליטית קיצונית מובהקת שפועל נגד זכויות האדם של אזרחי ישראל. נמשיך לפעול למינוי שופטים ציונים שדואגים לזכויות האדם של אזרחי ישראל ולא של החמאס כמו שכונתה בעבר האגודה לזכויות החמאס על ידי ראש הממשלה המנוח יצחק רבין".

שופטת בית המשפט המחוזי בתל-אביב, מיכל אגמון-גונן, עלתה לכותרות מספר פעמים בתקופה האחרונה על רקע מספר רב של החלטות שנויות במחלוקת שמנעו גירושם של פליטים מאוקראינה בניגוד לעמדת מדינת ישראל ורשות ההגירה והאוכלוסין. החלטותיה עוררו ביקורת רבה; התנועה למשילות ודמוקרטיה אף פנתה לשר המשפטים בבקשה להדיח את השופטת. בהודעה שפרסמו בתנועה נמסר: "התנועה למשילות ודמוקרטיה פנתה לשר המשפטים גדעון סער בדרישה שיעשה שימוש בסמכותו כיו״ר הועדה לבחירת שופטים ויעלה לוועדה הצעה להדחת שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, מיכל אגמון גונן". התנועה מציינת במכתבה פרסומים בכלי התקשורת על החלטות השופטת מהם עולה כי פעמים רבות היא מתעלמת בפסיקתה מהוראות החוק וכן מהלכות שונות שנפסקו בבית המשפט העליון. ביקורת על התנהלותה נמתחה גם על ידי נשיא ביהמ״ש העליון בדימוס אשר גרוניס וכן בפסק דין שניתן השבוע על ידי השופט סולברג. עוד מסרו מתנועה כי "השופטת מיכל אגמון גונן פוגעת באמון הציבור בבית המשפט ובוודאות המשפט. פסיקה בניגוד להוראות החוק ולהלכות של בית המשפט העליון מנוגדת לחוק יסוד: השפיטה. על הועדה לבחירת שופטים לממש את סמכותה ולהביא לסיום כהונת השופטת"

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עורך דין
עורך דין
2 שנים לפני

עכשיו מבינים למה אין קשר בין הצדק והחוק לפסיקה החוצפנים האלה פוסקים לפי השקפת עולמם פוגעים באמון הציבור בבתי המשפט והופכים אותו לאויב העם , היא צריכה לעוף קבינימט החוצפנית עורכת דין שקיבלה עמדת שיפוט לא מלאך ולא בטיח טיפשה שלא מבינה את המעמד .

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום