חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשת הברזל של הליכוד מדברת על מה שאף אחד לא מעז לדבר

ח"כ מאי גולן בראיון על גל הטרור הרצחני של השבוע האחרון, וגם על הנושא שלאף אחד בימין אין אומץ לעסוק בו - המהגרים מאוקראינה

שתפו :

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד היא ללא ספק אחת מהדמויות הצבעוניות ביותר בפרלמנט הישראלי. היא צעירה ורהוטה, מדברת בלהט אידיאולוגי וכל מילה שלה מדויקת. יחד עם זאת, היא עממית לחלוטין, עממית על מלא, לא כמו פוסטר של יאיר לפיד מתדלק את האוטובוס של כחולבן לקראת הבחירות. כשהיא מגיעה אלינו לאולפן, אין אחד שהיא מפספסת; היא משוחחת עם כולם: עם הצלמים, עם העורך, עם מרואיינים אחרים שהגיעו בזמן סמוך, אצל כל אחד היא מוצאת איזו נקודה משותפת, מכרים או תחביבים דומים, ואפשר גם סתם סמולטוק על ענייני השעה  – את האהבה שלה לבני אדם, פשוט אי אפשר לזייף. ונראה שזה בדיוק מה שהוביל אותה לעשייה ציבורית – היא צמחה מלמטה, מהשטח, באופן טבעי וכמעט מתבקש, והכח הפוליטי שלה מתבסס על אהבת העם, ולא על הצנחה דיקטטורית למקום ריאלי אל אחת מרשימות הכנסת.

 

מאי מדברת על גל הטרור הרצחני של השבוע האחרון, ומספרת שהיא חוששת מאוד מהעתיד: "ימים לא פשוטים, תקופה לא פשוטה לעם ישראל, אני מאוד חוששת לעתידו של העם היהודי. אנחנו נמצאים בתקופה חשוכה שבה ה'מנהיגים' מכרו את נשמתם כדי לשמר את הכסא החם שלהם. הם מסכנים את המפעל הציוני כולו". כאשר מאי נשאלת אם הליכוד היה פועל אחרת, היא מדברת בגילוי לב: "אף אחד לא טוען ששלטון הליכוד היה מושלם, אבל, וזה אבל גדול, וצריך לשים דברים על דיוקם – מעולם, בעשור האחרון של שלטון הליכוד לא היה חוסר הרתעה כזה. יש לנו מדינה בתוך מדינה – יש את בדואיסטן בנגב. הבעיות עם הנגב תמיד היו אבל מעולם הפורעים, העבריינים שם, לא הרימו ראש כמו שהם מרימים עכשיו. למה? מה יודעים בבדואיסטן? יודעים שאין ראש ממשלה שקוראים לו נפתלי בנט – יש ראש ממשלה שקוראים לו מנסור עבאס, שהוא שולט בפועל במדינת ישראל, ובוודאי שהוא שולט בבדואיסטן". היא ממשיכה ואומרת: "מעולם לא היינו נותנים למנסור עבאס לנהל את המדיניות של מדינת ישראל".

כאשר מאי נשאלת על המהגרים מאוקראינה, היא נותנת פתיח מפתיע: "אני שמחה ששאלת, כי עיתונאים לא רוצים לשאול דווקא אותי את השאלה הזאת, כי מה לעשות, קשה שאומרים את האמת, והאמת לא עוברת בגרון להרבה אנשים". מאי מספרת בצער שדרום תל אביב כבר נכבשה – פשוט אין בה מקום לעוד מהגרים ומסתננים. "אין מדיניות הגירה במדינת ישראל, היא לא קיימת", היא ממקוננת. ולמה אין מדיניות הגירה? היא עונה בחריפות: "חוקקנו חוק מסתננים, הגיע דיקטטורת הבג"ץ, עיקרה וסירסה ופסלה את שלושת חוקי המסתננים, ולכן המסתננים הציבו פה תקדים שבו בג"ץ מחליט על כל גוי כזה או אחר שמגיע לפה בטענה שקרית ומקבל מבג"ץ סעד קבוצתי".

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a4%d7%a2%d7%99%d7%9c-%d7%94%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa%d7%99-%d7%99%d7%92%d7%90%d7%9c-%d7%9e%d7%9c%d7%9b%d7%94-%d7%9e%d7%a1%d7%a4%d7%a8-%d7%a2%d7%9c-%d7%97%d7%99%d7%93%d7%95%d7%a9-%d7%91%d7%a8/

ומה עם שרת הפנים הנוכחית, אשת ימין שהבטיחה לשים את כובד משקלה על הממשלה? "אני כולי הייתי תקווה שאיילת שקד שתהיה שרת הפנים – היא תשמור על מדיניות ההגירה. לצערי הרב היא נכנעה לתקשורת ולשמאל, נכנעה לממשלה השמאלנית שהיא בתוכה", אומרת מאי.

בגילוי לב, היא מסבירה כי "מדינת ישראל לא בנויה לקבל גם פליטים אמיתיים, מלבד מקרים הומניטריים ספציפיים, מכיוון שאנחנו מדינה יהודית אחת ויחידה בעולם. יש עשרות מדינות נוצריות ומוסלמיות. אנחנו לא יכולים להיות מדינת כל גוייה". היא אומרת: "אין לנו שום פריבילגיה לסכן את מדינת היהודים היחידה שיש לנו. אני רוצה לשמר את המדינה היהודית היחידה שיש לנו ואת הציביון היהודי שלה, אלו לא מילים גסות, ואני מתכוונת לעמוד מאחוריהן".

מאי מספקת תחזית קודרת: "אם נמשיך ככה, בתוך עשר שנים אנחנו נאבד את הרוב היהודי במדינת ישראל". ולמה? "מדינת ישראל, אני אומרת בלב כבד, זו דמוקרטיה מזויפת. מי שבאמת מנהל את המדינה הם שופטי בית המשפט העליון, הם מחליטים את כל ההחלטות הקריטיות במדינת ישראל". מאי רומזת אף למשפטו של רה"מ לשעבר נתניהו: "הם גם תופרים את התיקים לראשי ממשלות".

לסיום, נשאלת מאי איפה היא רואה את עצמה בעוד עשר שנים. היא עונה מהלב: "אני מקווה שלא משנה מה אני אעשה, אני תמיד תמיד תמיד אאבק למען העם היהודי במדינת ישראל".

צפו בראיון המלא.    

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יעלה ק׳
יעלה ק׳
2 שנים לפני

מאי גולן היא מסוג העסקנים שמחכים לראות לאן נושבת הרוח ואז מדברים. אתמול היא קראה לשני האוקראינים שנרצחו בפיגוע בבני ברק ״יהודים קדושים״ והיום היא מברברת על הגירה אחרי שפעילי ימין אמיתיים עצרו אותה.

אמיר
אמיר
2 שנים לפני

איזה רוע

ולרי
ולרי
2 שנים לפני

מעניין איך הגברת הייתה מגיבה אם היו קורים ליהודים שברחו מהשמדה נאצית ב 1939 ״מהגרים לא חוקיים״?

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום