חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקורת רחבה על הרפיסות הביטחונית של בנט וממשלתו

ראש הממשלה מתנגד להריסת בתים של מחבלים ערבים תושבי ישראל; בסקר שפורסם היום עולה כי רוב בציבור חושב שהתנהלות הממשלה בנושא הביטחוני גרועה

שתפו :

צילום: נוואף אל-נבארי

מאז כניסתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לחיים הפוליטיים בשנת 2012 הוא דיבר רבות על הצורך בנקיטת יד קשה כלפי הטרור על כל גווניו. בשבועות האחרונים ולראשונה בממשלה הנוכחית צריך ראש הממשלה בנט להתמודד באמת עם גל טרור שלא נראה שנים במדינת ישראל. בדברים שמסר אתמול ראש הממשלה לאחר הפיגוע הקשה הוא אמר: "פיגוע שני של תומכי דאעש בתוך ישראל מחייב את כוחות הביטחון להסתגלות מהירה לאיום החדש". הניסיון של הממשלה להראות כאילו מדובר באירועים ספציפיים של תומכי דאעש ולא מדובר באירוע יותר משמועתי של אירועי טרור מצד אזרחי מדינת ישראל הערבים, מעלה ביקורת רחבה במערכת הפוליטית. יו"ר מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מסר אתמול: "גם המחבלים המתאבדים שהתפוצצו כאן באוטובוסים במרכזי הערים בתקופת אוסלו היו לפי השמאל בסך הכל 'קיצונים אלימים שביקשו לפגוע בשלום ובמרקם החיים כאן'. כמו אז גם היום, שמאל עיוור, חלש ומבולבל, שמפיח תקווה במפרשי הטרור ומסכן את ביטחון אזרחי ישראל. לא נשכח ולא נסלח למי שהחזיר אתכם לשלטון".

https://tovnews.co.il/%d7%93%d7%90%d7%a2%d7%a9-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%a4%d7%a0%d7%98%d7%96%d7%99%d7%94-%d7%a2%d7%a8%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%90%d7%95-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%99/

על רקע החשש של בנט להיכנס לעימות עם ערביי ישראל, מפרסם עיתונאי ידיעות אחרונות יוסי יהושע כי ראש השב"כ רונן בר העלה אתמול בדיון עם ראשי המערכת הפוליטית וראש הממשלה נפתלי את בנט את האפשרות להרוס בתי מחבלים ישראלים בעלי תעודת זהות כחולה. על פי הדיווח, ראש הממשלה בנט ושר הביטחון בני גנץ התנגדו. לטענתם, מדובר במהלך בעייתי מבחינה משפטית וכן קיים חשש להתססה בקרב המגזר הערבי. אבל מעל הכל ברור ההקשר הפוליטי הרחב – מהלכים שכאלה יעוררו תסיסה קודם כל בפני השותפה הערבית בקואליציה, שלא תוכל לשבת על הגדר כנגד הריסת בתים באום אל-פאחם וחורה.

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' כינס מסיבת עיתונאים הבוקר, במהלכה הוא תקף בחריפות את התנהלות הממשלה בכל מה שקשור במשילות בנגב: "הבנתי מפגישותיי עם ראש המדינה שאין שום תוכנית אסטרטגית לנגב. המשטרה חבוטה וחבולה, בדימוי ובכוח האדם הנוכחי היא לא מסוגלת להתמודד עם הטרור האזרחי, זה גדול עליה".

בתוך כך, הביקורת הקשה על התנהלות הממשלה בנוגע לגל הטרור הנוכחי ממשיכה לעלות. היום פורסם (ג') בתוכנית הבוקר של ניב רסקין סקר שבדק בין היתר את שביעות רצון הציבור מהממשלה בתחום המדיני-ביטחוני. מהסקר עולה כי רוב בציבור של 58% חושב כי התנהלות הממשלה בנושא גרועה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום