חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גזירות ליברמן ממשיכות: התחבורה הציבורית בפריפריה ובערים החרדיות תתייקר משמעותית

מפלגת "ימינה" בראשות בנט תסכים לגזירות מכיוון שמחירי הנסיעות בהתיישבות לא יתייקרו

שתפו :

שר האוצר ליברמן ממשיך להיאבק בשכבות החלשות. הבוקר פורסם בעיתון "דה-מרקר" כי ביחד עם שותפתו לממשלה, שרת התחבורה מיכאלי, מתכוון שר האוצר להעלות בעשרות אחוזים את תעריפי הנסיעה בקווי האוטובוסים בערים החרדיות ובפריפריה.

ההתייקרות תתרחש ב-1 באפריל. במסגרת רפורמת ההתייקרות, יבוטלו כל ההנחות הנהוגות על מחיר הנסיעה בתחבורה ציבורית בפריפריה. משמעות ביטול ההנחות הפריפריאליות היא עלייה חדה במחירי הנסיעה באוטובוסים בערים חרדיות. גם ערים אחרות בפריפריה ייפגעו, בהן טבריה, אופקים, קריית גת, רחובות, רמלה ועפולה.

https://tovnews.co.il/%d7%99%d7%95%d7%a7%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%94-%d7%a7%d7%a9%d7%94-%d7%90%d7%91%d7%9c-%d7%90%d7%a4%d7%a9%d7%a8%d7%99/

התייקרות נוספת צפויה להתרחש כתוצאה מביטול ההנחה בתחבורה ציבורית לפנסיונרים. ליברמן ומיכאלי החליטו כי הם ישלמו על הנסיעות מחיר מלא מעתה. אמנם, מכיוון שבממשלה מודעים לביקורת שצעד זה יעורר, במסגרת הרפורמה ייקבע כי נוסעים מגיל 75 ומעלה יזכו לנסוע בחינם.

בהתיישבות ביהודה ושומרון מחירי התחבורה הציבורית לא ישתנו. במפלגת "ימינה" בראשות ראש הממשלה בנט שוב מסכימים לפגיעה הקשה בחרדים, בקשישים ובמעוטי היכולת, ובלבד שהמתיישבים לא ייפגעו. כזכור, כך נהגו ב"ימינה" אף ביחס לביטול ההנחה במעונות לציבור האברכים, כאשר יצרו אבחנה מלאכותית בין אברכים חרדים לאברכים דתיים לאומיים.

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום