חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טוב לימין? מזהה התהליכים יאיר גולן הודיע כי יתמודד על ראשות מרצ

"אתמודד מתוך מטרה להיאבק בימין המושחת ובימין המשיחי החותרים בכל הכוח לשנות את פניה של המדינה האהובה שלנו" הוא אמר

שתפו :

הבוקר כינס ח"כ הפרובוקטיבי יאיר גולן מסיבת עיתונאים בה הודיע כי הוא מתמודד על ראשות מרצ. וכך אמר גולן: "אתמודד מתוך מטרה להיאבק בימין המושחת ובימין המשיחי החותרים בכל הכוח  לשנות את פניה של המדינה האהובה שלנו. אני נחרד ממנהיגים ששחיתותם זועקת לשמים, ונחרד מיהודים שטופי שנאה וקנאות דתית שתוקפים את חיילי צה"ל, שמכים ערבים רק כי הם ערבים, שמשחיתים רכוש ומצבות קבורה – אקט מובהק של פחדנות ושפלות".  גולן ידוע באמירותיו הפרובוקטיביות, כך למשל בראיון שנתן לנחמה דואק טען גולן כי "בנימין נתניהו הוא מחלה ממארת" עוד התבטאות קשה של גולן הייתה לפני מספר חודשים. בראיון לערוץ הכנסת הוא טען בין היתר כי מתנחלי חומש הם 'תתי אדם' ואמר: "אלו לא אנשים, אלה תתי אדם, אנשים בזויים, קלקולו של העם היהודי. אסור לתת להם שום גיבוי, צריך להוריד אותם בכוח מהמקום הזה ולהחזיר את החוק והסדר למרחב. ההשתוללות הלאומנית-קיצונית הזאת תביא אלינו אסון, אלה אנשים שרוצים לספח לתוכנו מילוני פלסטינים".

https://tovnews.co.il/%d7%9c%d7%9e%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a6%d7%91-%d7%94%d7%92%d7%a8%d7%95%d7%a2-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a7%d7%95%d7%90%d7%9c%d7%99%d7%a6%d7%99%d7%94-%d7%9e%d7%95%d7%a1%d7%99-%d7%a8%d7%96-%d7%a9/

לאחר שח"כ רידא רינאוי זועבי הודיעה כי לא תתמודד במסגרת פוליטית בבחירות הבאות, אתמול הודיע השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאוי פריג' כי הוא פורש מהמערכת הפוליטית. בראיון שמסר לערוץ 12 הוא העביר ביקרות על יו"ר מרצ ניצן הורביץ ואמר כי יתמוך במועמדותה של מיכל זנדברג לראשות מרצ:  "ניצן הורוביץ הוא אדם ערכי. הייתה לו הצלחה אבל צר לי מאוד… הביא שישה מנדטים, לא ידע איך לתחזק אותם. מרצ הייתה כמו קונצרט ג'אז שאלתר פעולות. לא היה לו מנצח, לא היה לו מנהיג. ניצן נכשל במבחן המנהיגות. הוא יכול להיות חבר כנסת מעולה, חבר סיעה מעולה, הוא אדם ערכי ועשה דברים טובים, אבל להיות מנהיג? לא".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום