חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיתונאית ערבית נהרגה בג'נין מירי; בצה"ל אומרים כי נהרגה בידי מחבלים ערבים

במהלך חילופי אש בג'נין בין צה"ל לבין מחבלים ערבים נהרגה מירי חי שירין אבו עאקלה מאל ג'זירה

שתפו :

גנץ

בעיתונות הערבית דיווחו הבוקר (ד') על חילופי אש עם כוחות צה"ל בג'נין. הכוחות היו בשטח בעקבות מבצע מעצרים של מחבלים מבוקשים. במהלך הפעילות נפתחה לעבר החיילים אש כבדה והם השיבו בירי.

משרד הבריאות הערבי ביו"ש טען כי במהלך הפעילות נורתה ונהרגה עיתונאית של רשת אל ג'זירה ועיתונאי נוסף נפצע. מצד הערבים טוענים כי העיתונאית נהרגה מירי צה"ל. אך דובר צה"ל מסר בתגובה לאירוע כי "כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו במחנה הפליטים ג'נין, בסמוך לכפר בורקין ובמספר מוקדים נוספים ברחבי יהודה ושומרון על מנת לעצור חשודים בפעילות טרור. במסגרת הפעילות במחנה הפליטים ג'נין חשודים ביצעו ירי מסיבי לעבר הכוח והשליכו מטענים. הכוח השיב בירי. זוהו פגיעות. אין נפגעים לכוחותינו. נבדקת האפשרות כי נפגעו עיתונאים, ייתכן מירי חמושים פלסטינים. האירוע בבירור".

https://tovnews.co.il/%d7%9b%d7%a8%d7%a2%d7%9e-%d7%91%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%91%d7%94%d7%99%d7%a8-%d7%94%d7%90%d7%9e%d7%aa-%d7%9e%d7%90%d7%97%d7%95%d7%a8%d7%99-%d7%94%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%92%d7%94-%d7%a9%d7%9e%d7%a9/

בנוסף, בראיון הבוקר לקלמן ליבסקינד ורועי שרון, דובר צה"ל תא"ל רן כוכב אמר כי "ההערכה זהירה שהיא נהרגה מאש פלסטינית. אני חושב שלא אנחנו הרגנו אותה. הצענו לפלסטינים חקירה מהירה. כפי שנראה כרגע, היא כנראה נהרגה מירי פלסטיני – הסיבה שהם מסתירים פרטים, כנראה יש סיבה לכך".

שירין אבו עאקלה הייתה כתבת ותיקה ומוכרת של רשת אל-ג'זירה בישראל, יהודה ושומרון ומזרח ירושלים. ברשת הטלוויזיה הלוויינית האשימו את ישראל בכך שלוחמי צה"ל היו אלה שירו בה. בצה"ל מתחקרים את האירוע.

בחמאס התייחסו לאירוע ואמרו כי "החיסול של כתבת ערוץ אל-ג'זירה שירין אבו עאקלה הוא פשע חדש שמתווסף לסדרת פשעים שמבצעת ישראל, בייחוד נגד התקשורת הפלסטינית". הערבים המחזיקים בגופת שירין מסרבים לחקירה המשותפת עם צה"ל.

רע"מ התייחסה לאירוע ודרשה וועדת חקירה בינלאומית.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום