חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמות הנרצחים בפיגוע אתמול הותרו לפרסום והבוקר חלקם יובאו למנוחות

שמותיהם של שלושה מחמשת נרצחי הפיגוע אתמול (ג') בבני ברק: יעקב שלום הי"ד, הרב אבישי יחזקאל הי"ד, והשוטר אמיר חורי הי"ד שירה אל עבר המחבל.

שתפו :

פיגוע בבני ברק
זירת הפיגוע אתמול

בפיגוע הרצחני נורו ונרצחו חמישה אנשים על ידי מחבל תושב הכפר יעבד ליד ג'נין. הותרו לפרסום שלושה משמותיהם של הנרצחים: יעקב שלום, בן 36 אב לחמישה ילדים מבני ברק. והרב אבישי יחזקאל, תושב בני ברק בן 29, נשוי ואב לילד בן שנתיים, אשתו בהריון. הרב יחזקאל היה מלמד בתלמוד תורה בכיתה ב' בעיר.

פיגוע בבני ברק
יעקב שלום הי"ד
פיגוע בבני ברק
הרב אבישי יחזקאל הי"ד

הרב עובדיה יחזקאל, אחיו של הרב אבישי הי"ד אמר לקאהן וחכם ברדיו 'קול חי': "הוא היה אדם מיוחד. הגן על התינוק שלו בגופו והוריד ראש, בנס הילד ניצל. אנחנו לא מעכלים. אין לי ספק שהוא מהרוגי מלכות".

רס"מ אמיר ח'ורי הוא השוטר שנרצח אמש (שלישי) בפיגוע הירי בבני ברק, ח'ורי בן ה-32 הוא ערבי נוצרי, תושב נוף הגליל ובנו של גמלאי משטרה. חורי הגיע עם רס"מ ע' כשהם רכובים על אופנוע, והשניים נתקלו במחבל לאחר שירה על עוברי אורח ורצח ארבעה אזרחים. חורי ירה לעבר המחבל ונפל בקרב יריות. חברו השוטר מ' חיסל את המחבל. "משטרת ישראל מרכינה את ראשה עם נפילתו של רס"מ אמיר ח'ורי ז"ל שנהרג בקרב עם מחבל חמוש במהלך פיגוע ירי לעבר אזרחים ושוטרים, ונוטרל לאחר קרב יריות בעיר בני ברק", נמסר.

פיגוע בבני ברק
רס"מ אמיר ח'ורי הי"ד

שמותיהם של שני הנרצחים הנוספים אזרחים זרים מאוקראינה, טרם הותר לפרסום.

הלוויתו של הרב אבישי יחזקאל, שנרצח בפיגוע בבני ברק, תצא היום בשעה 9:30 לכיוון בית העלמין פוניבז' בבני ברק. הלווייתו של יעקב שלום תצא בשעה 11:00 לבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

ראש הממשלה לשעבר הגיב על הפיגוע אתמול ואמר כך: "ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום